ÄLÄ mene Singaporeen!

Vierailija

en tiedä mitä muut ovat mieltä mutta täällä ei ole mitään nähtävää, siis Singaporessa. En ymmärrä,miksi hehkutetaan kun ei ole mitään ihmeellistä. Voi olla ihmiselle, joka ei eläessään muuta nähnyt. Kiitos.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Täytyy sanoa, ettei se munkaan mielestä ollut mitenkään ihmeellinen paikka. Esim. New York ja Amsterdam tarjoaa paljon enemmän nähtävää ja kiinnostavaa.

Vierailija

Olen matkustanut keskiverto suomalaista enemmän, ja silti tykkäsin Singaporessa todella paljon. Eli älä yleistä, vaikka se ei juuri sinua ihastuttaisikaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, ettei se munkaan mielestä ollut mitenkään ihmeellinen paikka. Esim. New York ja Amsterdam tarjoaa paljon enemmän nähtävää ja kiinnostavaa.

Totta, nuo on paljon pilvisempiä paikkoja.

Vierailija

Se New York missä tyttöystävän kanssa käytiin ei vastannut minun odotuksia. Se oli samantapaista ajanvietettä kuin esim. Sinkkuelämää sarjassa. Oltiin siellä mistä on ollut eniten puhetta. Itse haluaisin tutustua itse nykiläiseen kulttuuriin, niihin erilaisiin kaupunginosiin ja kortteleihin. Haluaisin nähdä ne ns. italialaiset, juutalaiset, latinokorttelit yms. jossa siirtolaiset ovat asuneet vuosisatoja. Oli Nykissä kivaa mut en tuon käynnin perusteella voi hehkuttaa kenellekään.

Vierailija

Öö, ootko tosissas?!! Olen käynyt noin 60 maassa ja Singapore sijoittuu ehdottomasti top 10:een. Siellä on ihan kaikkea mitä ihminen voi kaivata! On sademetsää, upeita nähtävyyksiä, kiva Sentosan saari eli rantaelämää aivan keskustan kupeessa, hieno eläintarha, hieno maailmanpyörä, upeita valoshowta joka ilta ja mun suosikki Gardens by the bay (valoshow yksi elämäni hienoimpia elämyksiä).. Suosittelen ehdottomasti kaikille!

Vierailija

Kyllä se on oman mielen köyhyyttä jos matkustaa toiselle puolelle maapalloa toiseen kulttuuriin eikä löydä mitään nähtävää ja koettavaa. 

Vierailija

Ai mä kyllä tykkäsin.

Olen tehnyt n 70 matkaa, n 25 maahan ja silti mun mielestä Singapore oli kiva. Ihania ne food courtit! Ja Chinatown tai Little India yms etniset kaupungiosat, todella mielenkiintoisia! Sentosa tietenkin käymisen arvoinen.

Harmi ettei tuo Gardens By the Bay ollut vielä valmis silloin! Varmaan mahtava.

Ja samaa mieltä 13 kanssa - minäkin pidin Soulista vaikka monien mielestä se on tylsä. Meillä oli todella hauskaa paikallisten ravintoloissa ja after-work drinksuilla. Opimme paljon paikallisten tavallisten ihmisten elämästä ihan eri kantilta kuin mitä esim tiedoitusvälineet meille kertoo

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat