Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLÄ mene Singaporeen!

Vierailija
04.11.2015 |

en tiedä mitä muut ovat mieltä mutta täällä ei ole mitään nähtävää, siis Singaporessa. En ymmärrä,miksi hehkutetaan kun ei ole mitään ihmeellistä. Voi olla ihmiselle, joka ei eläessään muuta nähnyt. Kiitos.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikähän on sitä "jotain nähtävää"? Singaporellahan on aika kiinnostava historia, lisäksi kaupunkinahan se on aika huikea koska se on vihreä ja vehreä mutta samaan aikaan miljoonakaupunki kaikkine piirteineen. Singaporessa oli mun mielestä paljon miellyttävämpi kävellä kaupungilla, koska autojen märää oli rajattu ja se näkyi. Esim. New Yorkissahan liikenteen melu on aivan kamala.

Vierailija
22/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap täsmentää, että mikä on "mitään nähtävää". Singaporestahan löytyy likipitäen kaikkea mitä kaupunkilomilta yleensä haetaan. Niiden lisäksi sitten kiinnostavia luontomatkailukohteita ja hiekkarantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää New Yorkista, ehkäpä pitääkin seuraavaksi mennä Singaporeen.

Vierailija
24/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne kannattaa mennä kulttuurin perässä. Itse näin kerran kun yksi singaporelainen pariskunta toi lapselle kirjan Singaporen nähtävyyksistä. Oli kyllä ankeaa luettavaa sen jälkeen kun lapset olivat lukeneet Tatu ja Patu: This is Finland :D

Vierailija
25/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Singaporessa vuosia pariinkin otteeseen ja viihtynyt loistavasti. En silti keksi miksi menisin sinne  lomalle. Muuttaisin heti takaisin jos voisin mutta lomille menen muualle.

Vierailija
26/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Singaporessa vuosia pariinkin otteeseen ja viihtynyt loistavasti. En silti keksi miksi menisin sinne  lomalle. Muuttaisin heti takaisin jos voisin mutta lomille menen muualle.

Riippuu varmaan ihan siitä, että mitä lomiltaan hakee. Mun mielestä Singapore oli ihan loistava paikka yhdistää rantaloma ja kaupunkiloma. Ja kyllähän sitä nyt jokainen uusi paikka on mielenkiintoinen.

Vierailija
27/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaan ihan siitä, että mitä lomiltaan hakee. Mun mielestä Singapore oli ihan loistava paikka yhdistää rantaloma ja kaupunkiloma. Ja kyllähän sitä nyt jokainen uusi paikka on mielenkiintoinen.

kukin tavallaan. Etenkin Sentosa on pilattu verrattuna kymmenen vuoden takaiseen. Kamala turistiloukko. Ei se ollut koskaan erityisesti minun makuuni mutta ennen ylirakentamista esim. Tanjong Beach oli kohtalaisen ok rantalentopalloon, notkumiseen yms. 

Vierailija
28/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sydäntäni Singaporessa aivan erityisesti lämmittää se että huumehörhöt tapetaan valtion toimesta ja homot saavat raipaniskuja :)

Vierailija
29/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kyllä ja varmasti menen vielä uudelleen :) en mä siellä välttämättä mitään viikkoja viettäisi, mutta esim muutama päivä taas yhdistettynä johonkin rantalomaan jonkun muun maan rantakohteessa

Vierailija
30/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kukin tavallaan. Etenkin Sentosa on pilattu verrattuna kymmenen vuoden takaiseen. Kamala turistiloukko. Ei se ollut koskaan erityisesti minun makuuni mutta ennen ylirakentamista esim. Tanjong Beach oli kohtalaisen ok rantalentopalloon, notkumiseen yms. 

:D Ai että näitä av-mammojen laatuvaatimuksia :D Nykyään nuo Sentosan rannat kelpaavat loistavasti esim. sellaiselle taholle kuin FIVB ja siellä järjestetään beachin maailmankiertuepelejä. Av-mammalle rannat ovat sen sijaan "just ja just mukiinmenevät rantalenttikseen..." 

Vierailija
31/34 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Singaporessa saa ihanaa ruokaa, siellä on siistiä ja rauhallinen liikenne Kaakkois-Aasiaksi, rantoja ja shoppailua. Ehkä hieman tylsä bilelomalle.

Vierailija
32/34 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään sentosassa ja pettymys oli suuri, ei ollut hieno paikka eikä mitenkään edes tyylikäs, vaan kolkko ja joutava paikka.

Vierailija
33/34 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus käynyt, en tykännyt minäkään. Maailmassa on paljon mielenkiintoisempia paikkoja kuin Singapore.

Vierailija
34/34 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään sentosassa ja pettymys oli suuri, ei ollut hieno paikka eikä mitenkään edes tyylikäs, vaan kolkko ja joutava paikka.

No kai sitä pettyy mihin vaan jos asettaa paikalle jotain ihmeellisiä odotuksia ja kuvitelmia. Mitä Sentosalta odotit? Mun mielestä oli jännä paikka koska kaikki oli jotenkin niin liioiteltua, siisteys on huomiota herättävää melkein missä tahansa Singaporessa, akvaariosta tykkäsin tosi paljon ja rannalla oli mukava ottaa vähän aurinkoa ja virkistäytyä uimassa pitkän päivän jälkeen. Rantabileet on myös Sentosassa olleet ihan hauskoja. Toisaalta nythän Singaporessa on ihan kamala sumu ja ilmanlaatu huonoa, joten ulkonaliikkuminen ei varmaan ole kauhean miellyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan