Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rupean vegaaniksi

Vierailija

nytkin järsin broccolia olohuoneen sohvalla.

Kommentit (9)

Vierailija

Kuulostaa herkulliselta ;) 

Itse olen oikeasti ryhtynyt pari viikkoa sitten, ja toistaiseksi tottumisongelmia, vaikea saada nälkää pysymään pois kun ei saa millään proteiineja niin paljon kuin liharuoasta sai. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sillälailla. Muista huuhdella parsakaali kunnolla ettei tule ötököitä.

En huuhdellut ollenkaan.

Vierailija

Mä järkytyin niistä viime viikkoisista teurastamovideoista vaikka lihansyöjä olenkin. Possua olen enää harvoin syönyt koska en vain pidä siitä - ehkä joulukinkkua maistan. Kuitenkin mielestäni on ihailtavaa syödä paljon vihanneksia ja hedelmiä, ehkä ainakin itse haluan ottaa ''oppia'' vegetarismista ja vegaaniudesta. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa herkulliselta ;) 

Itse olen oikeasti ryhtynyt pari viikkoa sitten, ja toistaiseksi tottumisongelmia, vaikea saada nälkää pysymään pois kun ei saa millään proteiineja niin paljon kuin liharuoasta sai. 

Saat vegeruoasta aivan riittävästi proteiineja. Muista syödä tofua, papuja, herneitä, linssejä, pähkinöitä, auringonkukansiemeniä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä järkytyin niistä viime viikkoisista teurastamovideoista vaikka lihansyöjä olenkin. Possua olen enää harvoin syönyt koska en vain pidä siitä - ehkä joulukinkkua maistan. Kuitenkin mielestäni on ihailtavaa syödä paljon vihanneksia ja hedelmiä, ehkä ainakin itse haluan ottaa ''oppia'' vegetarismista ja vegaaniudesta. :)

Mä en viitsi tuollaista katsella. Luin otsikon ja se kyllä riitti, jos tarkoitat elukoiden pahoinpitelijöitä. Surkeita luusereita sellaiset, ettei viitsi edes katsoa.

Vähän pahaa teki joskus katsoa kun madventuresissa koira sai kalikasta päähän ja sitten alkoi teurastustoimet. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat