Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan veljen "ituhippi" naisystävää, nyt aikovat mennä naimisiin

Vierailija
04.11.2015 |

Ensinnäkin nainen on aina tuputtamassa omaa kasvissyöntiään kaikille, autolla ajaminen on hänestä kamalaa itsekkyyttä ja ajattelemattomuutta, tästä olen saanut kuulla useasti. Sori, en kuitenkaan herää klo 4.00 polkemaan pyörällä 30km työmatkaani.

Hän ei meikkaa eikä siedä jos joku muu meikkaa. Vaikka käytän itsekin eläimillä testaamattomia meikkejä niin ei kelpaa.

Häihinsäkään ei kuulemma aio meikata ja voin kuvitella miten karmeita kuvista tulee kun ei edes nypi kulmakarvojaan, sellainen yhteen kasvanut puska.

Kaupassa ostin muovipussin kun kangaspussi jäi kotiin, jouduin kuuntelemaan koko kotimatkan kuinka olen suunnilleen syyllinen maapallon tuhoutumiseen.

Aagh!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissäkin asioissa voi olla perusteltuja näkemyseroja. Itse esimerkiksi uskon, että realistisempi tapa pelastaa maapallo on kehittää vähäpäästöisempiä ja energiatehokkaampia autoja, kun taas esim. ystäväni mielestä on realistisempi skenaario, että kaikki (ml. kehittyvien maiden valtavat väkijoukot, jotka ovat vasta nyt päässeet nauttimaan teollistumisesta) alkavat ajaa rämisevillä Jopoillaan ympäriinsä ja kolmioissa asuvat kuuden lapsen perheet lähtevät viikonloppuisin paikallisbussilla Prismaan. Minä en kuitenkaan tuputa mielipidettäni kellekään. Keskusteluun voin lähteä mukaan, mutta en heittele ohimennen ituhippikaverilleni, että mielestäni marttyyrimaisen pyörällä polkemisen sijaan esim. insinööriksi kouluttautuminen olisi häneltä paljon tehokkaampi tapa parantaa maailmaa.

Ap:n käly on yksiselitteisesti tahditon moukka ja juntti. Tuollaisia ihmisiä on paljon, mutta jostain syystä juuri ituhippien möläyttely ja huonot tavat ovat sosiaalisesti melko hyväksyttyjä, sillä ovathan he "hyvällä asialla". Kehotan sinua ap, olemaan edelleen se ystävällinen ja hyvätapainen osapuoli, mutta etäisyyttä voinet veljesi tulevaan vaimoon ottaa. Tuleva kälysi on varmasti ärsyttävä, mutta ainakaan hän ei ole vaarallinen, ilkeä tai juonitteleva. Kyllä ärsyttävän ihmisen kanssa pärjää, jos ei liian usein joudu näkemään. Toivottavasti löydät hänestä joitain hyviäkin puolia.

Ikävä kyllä tämä ei ole totta. Jos keksisit ilmaiseksi kulkevan välineen, niin kohta joku on lätkäisemässä karmeat verot niskaan, sekä itselleen sellaisen rakentaminen on kielletty.

Esim. sähköpolkupyörä jota ei saa polkematta ajaa. Sekä on siihenkin kateusverona lätkäisty vielä päälle nopeusrajoitus, jolloin se lopettaa avustamisen.

Jos itselleen rakentaisi sähköllä ja vaikka auringolla kulkevan fillarin, niin sellainen ekotekohan olisi mitä suurin rikos, josta pitää lätkäistä satojentuhansien lasku.

En aio huolehtia mistään ekologisuuksista tippaakaan, niinkauan kuin päätöksillä estetään ekologisuuksien kehittäminen ja käyttäminen.

Energia on sen verran suuri bisnes, että se on ihan nounou, jos joku käyttäisi ilmaista energiaa.

Vierailija
22/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sukulainen meni joskus kasvissyöjän kanssa naimisiin. Se liitto ei kyllä kauaa kestänyt. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin kyytisi sinun (?) autossasi kelpaa tälle ituhipille? Maksaako edes koskaan bensarahaa, vai pitääkö itsestään selvänä, että sinä maksat. Minä olisin heittänyt ituhipin ulos autostani ja käskenyt hänen selvitä perille omin avuin. Juu, ja olisin "unohtanut" antaa hänelle hänen laukkunsa.

Vierailija
24/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkä inhoa. Nautit siitä että suvussa on joku josta saat puhua paskaa selän takana. Kaikissa suvuissa pitää olla joku semmoinen.

Ai vitsi tämä oli hyvä kommentti.

Vierailija
25/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että AP "nauttii" siitä että sai jonkun haukuttavan jos hakuttava kerran on AP:n veljen puoliso. Jos veli on AP:lle tärkeä olisi varmasti tärkeätä myös AP:lle tulla hyvin toimeen puolison kanssa ja toivoa että hän on paras mahdollinen kumppani veljelle.

Millainen veljesi sitten on? Ilmeisesti hänkin on hieman ituilevaan menevää tyyppiä koska tuskin semmonen perus sliipattu Lasse -liikemies haluaisi olla naisen kanssa joka ei meikkaa, kantaa yhdistyneitä kulmakarvoja ylpeänä ja mesoaa ja paasaa greenpeacen nimeen tjsp.

Vierailija
26/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskollehan ei ikinä kelpaa veljen puoliso.. sit liittoudutaan käly ja anoppi miniää vastaan.

No ei pidä paikkaansa. Veljeni vaimo on lähes yhtä läheinen ja tärkeä, mitä siskoni. Soittelenkin hänelle paljon useammin mitä veljelleni.

Vierailija
27/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks sukulainen meni joskus kasvissyöjän kanssa naimisiin. Se liitto ei kyllä kauaa kestänyt. :D

Meillä yksi sukulainen päätti ruveta kasvissyöjäksi. Mies piti tietenkin tähän naisen hullutukseen saada väkisin mukaan. Sitten kun olivat kylässä, niin kuolasivat ruokiemme perään ja mies napsi ilmeisesti salaa lihaa nälissään. Mutta pahinta ei ollut se, vaan esim. pyörtyilivät pitkin lattioita. Taisi muutaman kuukauden päästä se hullutus lakata ja mieskin jo ärtyä niin pahoin asiasta. 

Vierailija
28/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen hippiäinen pitäisi upottaa raakaöljytynnyriin!

Vierailija
29/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on ihan normaali ihminen, ei kasvissyöjä. Vähän ns. nörtti ja aina ollut huono naisten kanssa.

ap

Vierailija
30/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika ap, olisit jättänyt hänet kesken matkan autosta, minä olisin pakottanut ulos autosta, ja antanut kävellä ihan kantamuksien kanssa. Tuollaisille on kiva näyttää, että nyt kävelemään siitä, saat olla oikea hippiesimerkki. Olen ilkeä ja julma, kun sille päälle satun, ja säälin tunne on vierasta.

Vierailija
31/32 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, kuulostaapa veljesi tyttöystävä ärsyttävältä tuputtajalta.

Mitä, jos sanoisit hänelle suoraan: "Kuule, arvostan sitä, että elät ekologisesti, mutta pidä mielipiteesi ominasi, en halua kuunnella tuollaista saarnaamista!"

Jos et itse vedä rajojasi, käly kävelee ylitsesi jatkossakin. Ei ole reilua se, häntäkään kohtaan, että keräät tuolla lailla vihaa ja ärtymystä. Se on pidemmän päälle paljon pahempi asia väleillenne kuin se, että tukit käly-kandidaatin suun kertaheitolla.

Näin juuri. Mä en kehdannut avata suutani, ennen kuin ryöpytin oikein kunnolla ja annoin tulla vuosien patoutuneen ärtymyksen kerralla. Nykyään ollaan hyvissä väleissä, kun käly muutti käytöstään ja mun ärsytys helpotti kun avauduin, mutta oltais kyllä paljolta pahalta mieleltä säästytty jos minä olisin heti kehdannut sanoa, että pidettäiskö huoli omista asioistamme.

Vierailija
32/32 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kasvissyöjä ja elää ekologisesti niin kyllähän ne valinnat ja arvot ovat parempia. Enkä ole itsekään mikään ituhippi, ajan laiskuuttani autolla ja syön tehotuotettua ruokaa.

Vierailija kirjoitti:

Jotkut asiat vaan eivät ole mitään mielipidekysymyksiä.

Kyllä näissäkin asioissa voi olla perusteltuja näkemyseroja. Itse esimerkiksi uskon, että realistisempi tapa pelastaa maapallo on kehittää vähäpäästöisempiä ja energiatehokkaampia autoja, kun taas esim. ystäväni mielestä on realistisempi skenaario, että kaikki (ml. kehittyvien maiden valtavat väkijoukot, jotka ovat vasta nyt päässeet nauttimaan teollistumisesta) alkavat ajaa rämisevillä Jopoillaan ympäriinsä ja kolmioissa asuvat kuuden lapsen perheet lähtevät viikonloppuisin paikallisbussilla Prismaan. Minä en kuitenkaan tuputa mielipidettäni kellekään. Keskusteluun voin lähteä mukaan, mutta en heittele ohimennen ituhippikaverilleni, että mielestäni marttyyrimaisen pyörällä polkemisen sijaan esim. insinööriksi kouluttautuminen olisi häneltä paljon tehokkaampi tapa parantaa maailmaa.

Ap:n käly on yksiselitteisesti tahditon moukka ja juntti. Tuollaisia ihmisiä on paljon, mutta jostain syystä juuri ituhippien möläyttely ja huonot tavat ovat sosiaalisesti melko hyväksyttyjä, sillä ovathan he "hyvällä asialla". Kehotan sinua ap, olemaan edelleen se ystävällinen ja hyvätapainen osapuoli, mutta etäisyyttä voinet veljesi tulevaan vaimoon ottaa. Tuleva kälysi on varmasti ärsyttävä, mutta ainakaan hän ei ole vaarallinen, ilkeä tai juonitteleva. Kyllä ärsyttävän ihmisen kanssa pärjää, jos ei liian usein joudu näkemään. Toivottavasti löydät hänestä joitain hyviäkin puolia.

Muuten hyviä juttuja, mutta korjaisin vielä yhden asian. Maatalous on suurimpia uhkia maapallolle, etenkin lihantuotanto (myös maito, rehu ym.). Tähän asiaan suurin apukeino olisi lihansyönnin lopettaminen/vähentäminen todella minimaaliseksi, mutta siinä olet oikeassa että asioista valittaminen ei auta. Pitää yrittää kehittää uusia proteiinimuotoja sen sijaan että kitistään vaan kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi