Inhoan veljen "ituhippi" naisystävää, nyt aikovat mennä naimisiin

Vierailija

Ensinnäkin nainen on aina tuputtamassa omaa kasvissyöntiään kaikille, autolla ajaminen on hänestä kamalaa itsekkyyttä ja ajattelemattomuutta, tästä olen saanut kuulla useasti. Sori, en kuitenkaan herää klo 4.00 polkemaan pyörällä 30km työmatkaani.

Hän ei meikkaa eikä siedä jos joku muu meikkaa. Vaikka käytän itsekin eläimillä testaamattomia meikkejä niin ei kelpaa.

Häihinsäkään ei kuulemma aio meikata ja voin kuvitella miten karmeita kuvista tulee kun ei edes nypi kulmakarvojaan, sellainen yhteen kasvanut puska.

Kaupassa ostin muovipussin kun kangaspussi jäi kotiin, jouduin kuuntelemaan koko kotimatkan kuinka olen suunnilleen syyllinen maapallon tuhoutumiseen.

Aagh!

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Etkä inhoa. Nautit siitä että suvussa on joku josta saat puhua paskaa selän takana. Kaikissa suvuissa pitää olla joku semmoinen.

Vierailija

Minä nauttisin väittelykaverista. Voisin ihan piruuttani provosoida leuhkimalla siitä miten rakastan ajaa autolla ihan huviksenikin, ja jos se paasaisi miten olen syyllinen maapallon tuhoutumiseen, toteaisin että mitä sitten, minua ei liikuta pätkääkään vaikka tuhoutuisi koko pallo. Siinäpä olisi sillä sulattelemista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkä inhoa. Nautit siitä että suvussa on joku josta saat puhua paskaa selän takana. Kaikissa suvuissa pitää olla joku semmoinen.

Toi mullekin tuli ekana mieleen kun luin, varsinkin kun naisen kulmakarvat hääkuvissa (:D) on joku oikea ongelma, tää nainen on aplle ihan selkeästi mieluinen kun saa ihan vapaasti haukkua. Toki voi olla, että tää tyttöystävä provosoi apta ihan tahallaan kun hänkin saa kicksejä apn kehumisesta. Eli oikeasti olettekin täydellinen pari ♡

Vierailija

Sinä ole varmasti joka asiasta kaikkien ystäviesi kanssa aina samaa mieltä? On teillä mielenkiintoiset keskustelut: yksi sanoo jotakin ja muut toistavat kuorossa me-too!

Kamala asia, kun joku kyseenalaistaa omilla valinnoillaan sinun tekemäsi valinnat. Oletettavasti ituhippi on vielä aika nuori, kun ei ole oppinut rajoittamaan maailmankuvansa tarjoamista muille joka käänteessä. Siihen ongelmaan auttaa aika ja sinä korjaat asennettasi odottelun ajaksi.

Vierailija

Minäkin inhoan näitä itsensä ylentäjiä. Tiedän monia ihmisiä, jotka elävät ekologisesti mutta eivät oleta, että kaikki muut jakavat heidän arvonsa vaan osaavat pitää mielipiteensä itsellään. Mutta tunnen myös ap:n veljen tyttöystävän kaltaisia, joiden on pakko koko  ajan arvostella, piikitellä ja kehua itseään. Mikä siinä on, että ne omat valinnat ja arvot ovat aina ne parhaat mahdolliset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäkin inhoan näitä itsensä ylentäjiä. Tiedän monia ihmisiä, jotka elävät ekologisesti mutta eivät oleta, että kaikki muut jakavat heidän arvonsa vaan osaavat pitää mielipiteensä itsellään. Mutta tunnen myös ap:n veljen tyttöystävän kaltaisia, joiden on pakko koko  ajan arvostella, piikitellä ja kehua itseään. Mikä siinä on, että ne omat valinnat ja arvot ovat aina ne parhaat mahdolliset?

Jos on kasvissyöjä ja elää ekologisesti niin kyllähän ne valinnat ja arvot ovat parempia. Enkä ole itsekään mikään ituhippi, ajan laiskuuttani autolla ja syön tehotuotettua ruokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on, että ne omat valinnat ja arvot ovat aina ne parhaat mahdolliset?

Jotkut asiat vaan eivät ole mitään mielipidekysymyksiä. Kasvissyönti on yksiselitteisesti parempi vaihtoehto niin ympäristön, eläinten hyvinvoinnin kuin oman terveydenkin kannalta. Se, että tämän tosiseikan kertominen raivostuttaa joitakin, on ikävää, mutta ei muuta itse asiaa. 

Vierailija

Jostain syystä tämä tuleva veljesi vaimo osuu johonkin hermoon sinussa. Tässä arvaukseni: Ap on itse profiloitunut tiedostavana ihmisenä, joka yleensä käyttää kangaskassia, välttää turhaa ajelua autolla, syö terveellisesti ja ostaa meikkinsä ilman eläimillä testausta. Nyt sitten tuleekin joku, joka vie ap:n paikan perheen tiedostavana henkilönä. Joku, joka ihan oikeasti on kasvissyöjä eikä koskaan osta sitä muovipussia tai ole "tiedostava" vain trendisyistä. 

Vierailija

Älä ota ap niin itseesi!

tee asiat niinkuin koet parhaaksi. Jos otat muovipussin niin ota... En näe syytä miksi sinua harmittaisi jonkin tilitys aiheesta, ellet itse kyseenalaista valintaasi. Tai jos jankkaus ärsyttää niin sano että vaihdettaisko aihetta?

ihan hyviä pointteja vaikuttais tyttöystävällä kuitenkin olevan! Ota asia niin, että ei oo sun vaimos, ja ehkä joskus voit jotain häneltä oppiakin, jos siltä tuntuu.

luulen että kaikki selviävät hengissä rehottavista kulmakarvojsta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat