Auta mua! Kauanko odottaisit miestä?

Vierailija

Sovittiin riidan päätteeksi, että ei nyt pidetä yhteyttä ja että mies ottaa sitten yhteyttä ja kertoo, haluaako tapailla vielä tai olla missään tekemisissä ja mä odotan. Siitä on nyt viikko. Tykkään kyllä miehestä paljon mutta meillä tulee usein yhteentörmäyksiä. En tykkää tästä tilanteesta, että mun pitää odottaa määräämätön aika ja vastaus voi olla vaikka kuinka tyly. Mitä tekisit minuna? 

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Niin mitä tuo odottaminen sitten tarkoittaa edes? Minä varmaan käytännössä odottaisin pitkäänkin, koska en varmasti haluaisi vähään aikaan mitään muuta suhdetta heti entisen perään. Mutta en minä sillä tavalla aktiivisesti odottelisi että koko ajan odottaisin että puhelin soi miläl hetkellä hyvänsä. Eläisin omaa elämääni ja sitten jos mies ottaa yhteyttä, miettisin miten suhtaudun. Olisipa se viikon tai vuoden päästä.

Vierailija

Vaikee sanoa kun en tunne teitä, mutta tuon perusteella että teillä on usein yhteentörmäyksiä niin ei teidän suhde tule toimimaan kovin pitkään. Eli kannattais ehkä erota jo nyt eikä pitkittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä tuo odottaminen sitten tarkoittaa edes? Minä varmaan käytännössä odottaisin pitkäänkin, koska en varmasti haluaisi vähään aikaan mitään muuta suhdetta heti entisen perään. Mutta en minä sillä tavalla aktiivisesti odottelisi että koko ajan odottaisin että puhelin soi miläl hetkellä hyvänsä. Eläisin omaa elämääni ja sitten jos mies ottaa yhteyttä, miettisin miten suhtaudun. Olisipa se viikon tai vuoden päästä.

Tuota juuri mietin, että suhtaudunko noin vai pitäisikö saada joku päätös asialle. Me ei virallisesti seurusteltu, mutta tapailtiin ja pidettiin yhteyttä päivittäin. 

Ap

Vierailija

Mies sitten kertoo tahtooko vai eikö.:D  Pakko kyllä sanoa, että en itseäni löysään hirteen laittaisi ja jos mies ei tietäisi mitä tahtoo niin minä kyllä tietäisin! Yksikään mies ei ole sen arvoinen, että lähtisin mihinkään hedelmättömään juupaseipäis leikkiin. 

Seuraava riita niin taas on köysi kaulalla. :D

Olet jo iso niin teet omat päätöksesi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla on tietysti kova ikävä miestä 

Ap

Robin laulaa, kun on vielä tunteet...mutta hänellä on ikää mitä?! 

Jos sinä olet vain jääköön roikkumaan nainen, jos parempaa seuraa ei ole tarjolla...

Jos joku jonkun haluaa niin ei hän erossa halua olla, vai mitä?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies sitten kertoo tahtooko vai eikö.:D  Pakko kyllä sanoa, että en itseäni löysään hirteen laittaisi ja jos mies ei tietäisi mitä tahtoo niin minä kyllä tietäisin! Yksikään mies ei ole sen arvoinen, että lähtisin mihinkään hedelmättömään juupaseipäis leikkiin. 

Joo tämä onkin tällainen outo ihmissuhde kun ei edes virallisesti seurustella. Moni ei katselisi. 

Mietin pitäisikö rikkoa sopimusta ja ottaa vain normaalisti yhteyttä, mutta sitten mies voisi suuttua kokonaan. Yritän työntää mielestä ja ajatella, että katsotaan kun mies tulee jostain vastaan, mutta mietin häntä koko ajan. 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulla on tietysti kova ikävä miestä 

Ap

Robin laulaa, kun on vielä tunteet...mutta hänellä on ikää mitä?! 

Jos sinä olet vain jääköön roikkumaan nainen, jos parempaa seuraa ei ole tarjolla...

Jos joku jonkun haluaa niin ei hän erossa halua olla, vai mitä?!

Mies on hyvin sitoutumiskammoinen ja minä ainoa, jolle hän on tehnyt myönnytyksiä. 

Sitä mä mietinkin, että haluanko tarinalle lopetuksen nyt vai jatkanko hiljaa eteenpäin ja mietin tilannetta sitten, kun mies jotenkin esiin ilmaantuu. Vai yritänkö elvyttää. 

Ap

Vierailija

Mitä sinä saat tuollaisesta "suhteesta". Yhteenottoja usein vaikka ette ole edes suhteessa. Onko mies joku välttämätön asuste, joka sinulla on oltava?! Kokoa itsesi! Sinun on ainakin turha sanoa, että herrasmiehiä ei ole jos et osaa vaatia arvoistasi kohtelua.

Keksi joku kiva harrastus. Käy vaikka kirjastossa tai kudo sukkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tämä onkin tällainen outo ihmissuhde kun ei edes virallisesti seurustella. Moni ei katselisi. 

Mietin pitäisikö rikkoa sopimusta ja ottaa vain normaalisti yhteyttä, mutta sitten mies voisi suuttua kokonaan. Yritän työntää mielestä ja ajatella, että katsotaan kun mies tulee jostain vastaan, mutta mietin häntä koko ajan. 

Ap

Totta hitossa otat yhteyttä ja laitat jutulle pisteen. Jos aikuinen ihminen ei toisen suuttumusta kestä niin silloin syytä mennä kotiin vähän vielä kasvamaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies on hyvin sitoutumiskammoinen ja minä ainoa, jolle hän on tehnyt myönnytyksiä. 

Ap

Huutonaurua. :D 

Sitoutumiskammoinen mies <3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä saat tuollaisesta "suhteesta". Yhteenottoja usein vaikka ette ole edes suhteessa. Onko mies joku välttämätön asuste, joka sinulla on oltava?! Kokoa itsesi! Sinun on ainakin turha sanoa, että herrasmiehiä ei ole jos et osaa vaatia arvoistasi kohtelua.

Keksi joku kiva harrastus. Käy vaikka kirjastossa tai kudo sukkaa.

Pääpointti oli se, annanko vain olla vai haluanko että lopetetaan virallisesti koko homma. 

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat