IL: Kadonnut Nela löydettiin kuolleena
Kommentit (624)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä ostoslista"tieto" on reväisty?
Olihan se lehdissä silloin, kun valvontakamerakuviakin julkaistiin.
Ostoslistaa kokonaisuudessa ei ole missään julkaistu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kertoiko menevänsä töihin, vai lähtikö ennen miehen heräämistä aamulla.
Jostain lehdestä luin, että miehelle kertoi menevänsä töihin ja työpaikalle ilmoitti olevansa saikulla.
Ei kertonut, mies nukkui aamulla, kun Nela lähti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Savukoski - hän sai tiedon löytymisestä ja lopetti oman etsinnän.
Hesarin nettiuutisen mukaan joku ulkoilija löysi ruumiin maastosta, ei kukaan varsinainen etsijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko etsijöille kuitenkin julkistettu. Tai ei siis listaa, mutta tehdyt ostokset. Ilmeisesti oli maksanut kortilla, kun pystyttiin jäljittämään.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä lähtisin yksin onkimaan, en mä kyllä kahta onkea siihen tarvii, hiukan erikoiselta vaikuttaa tämä keissi.
Jos se oli kahden ongen paketti. Olen nähnyt sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Selkeä itsari.
Eikä ollut kun joku sairauskohtaus, kun valitteli pääkipua.
Aivan kauhea tapaus miehelle. Hyvä että kuitenkin selvisi.
Kahden kuukauden kidutuksen jälkeen pääsee edes aloittamaan surutyön, kun oma rakas on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä lähtisin yksin onkimaan, en mä kyllä kahta onkea siihen tarvii, hiukan erikoiselta vaikuttaa tämä keissi.
Jos se oli kahden ongen paketti. Olen nähnyt sellaisia.
Juuri sellaista säilytettiin tuossa repussa, koska he kävivät usein retkellä yhdessä. Siksi etsijöille annettiin lista, mitä kaikkea repussa todennäköisesti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeä itsari.
Kertoi myös menevänsä lääkäriin, mutta eipä mennyt.
Kukaan tässä ketjussa ei ole ilmeisesti ajatellut, että pää ei ole ollut lainkaan kipeä. Kaikki keskittyvät siihen, miksei mennyt lääkäriin jne, mutta jos ei ole tarvinnut miettiä että täytyy valheitaan palata oikomaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä ole voitu julkistaakaan, jos ostoslistaa ei ole löytynyt tai edes olemassa. Tehdyistä ostoksista on tuo pyykkinaru- ja pojat kyllä lehdissä uutisoitu.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tässä ketjussa ei ole ilmeisesti ajatellut, että pää ei ole ollut lainkaan kipeä. Kaikki keskittyvät siihen, miksei mennyt lääkäriin jne, mutta jos ei ole tarvinnut miettiä että täytyy valheitaan palata oikomaan..
Eiköhän aika moni ole ajatellut, että pääkipu on ollut työpaikkaa varten keksitty selitys.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aika moni ole ajatellut, että pääkipu on ollut työpaikkaa varten keksitty selitys.
Ellei se sitten ole todellista ja on kuollut siihen.
En vain ymmärrä tuota valehtelua. Se taas viittaa ikävästi itsariin, että valehtelee töihin. Olisihan siitä jäänyt kiinni ettei ole mitään sairausloma papereita. Se ei oikein sovi eteenpäin ajattelevan ihmisen toimintaan. Paitsi jos tarkoitus ei ole mennä enää eteenpäin ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meikäläistä kiinnostaa kuulla minkälaisesta paikasta löytyi... Näin nimittäin näyn tähän liittyen, siis Nelan kuolemaan ja kuolinpaikkaan, ja mielialaan kuolinhetkellä, ja olisi kiinnostavaa tietää onko se pelkkää roskaa ja mielikuvitusta vai totta...
Kerro meillekin, mitä näit?
Nainen punaisessa takissa, levoton, ajatuksissaan, mutta ei itsetuhoinen. Elämässä kaikki on periaatteessa hyvin, mutta mitä on tämä ahdistus, tämä tyhjyyden ja merkityksettömyyden tunne? Olenko hullu - en haluaisi rasittaa hulluudellani läheisiäni, minun täytyy jaksaa! Ei se mitään, minä kävelen vähän, juoksen, annan kehon uupumuksen voittaa mielen levottomuuden. Kuusikossa, maisemassa jossa kolme kallioista mäkeä ympärillä, toisessa suunnassa vesistö, jonne pudotusta. Loppu, jota ei valinnut henkilön ajatteleva mieli, vaan syvempi minä, joka näki että niihin kysymyksiin joita mielessä pyöri, ei tässä elämässä löydy vastauksia.
Ei helvetti. Onks tää tosissaan? :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeä itsari.
Kertoi myös menevänsä lääkäriin, mutta eipä mennyt.
Koska ei ehtinyt kun sai kohtauksen, raahautui metsään ja kuoli johonkin aivovammaan... Lääkäriiin aikova ihminen ei tapa itseään...
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, näin pelkäsinkin. Kyseessä ilmeisesti siis itsemurha? Tapaturma kuulostaa nimittäin aika epätodennäköiseltä.
Liukastunut rantakalliolla, pudonnut veteen, hukkunut? Kyllä mä tuollaisen selityksen uskoisin ihan sen kummempia ihmettelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, näin pelkäsinkin. Kyseessä ilmeisesti siis itsemurha? Tapaturma kuulostaa nimittäin aika epätodennäköiseltä.
Mistä päättelet että itsemurha? Sairaskohtaus pikemminkin, muistattehan päänsäryn.
Sillä mitään päänsärkyä ollut. Se oli selitys jolla sai etumatkan. Töihin ilmoitti olevansa sairas,ja miehelle esitti lähtevänsä töihin. Tuntien etumatka,ennekuin mies rupeaa kaipaamaan.
Mistä sinä tiedät, ettei ollut päänsärkyä? Et sinä voi tietää, eikä todisteita ole siitä että sitä ei olisi ollut, kun taas todiste on siitä että sitä oli. Jos väität Nelan tekstiviestiä valehteluksi, sinun on se todistettava. Ja koska et pysty siihen, olet vain ruumiin päällä runkkaava sairas paskiainen. Niin kuin niin moni keskustelijoista tuntuu olevan.
Mikä todiste?se tekstari. Se ei ole mikään todiste,kunpaankaan suuntaan.
Mikäs se sinä sitten olet? Onko mielenterveydellisiä ongelmia,ainakin juttujen taso viittaa siihen. Hae apua itsellesi.
Terveempi minä olen kun te itsemurhalla runkkaavat sairaat olennot, jotka ette ole edes ihmisiä vaan jotain alempaa. Teille ei mistään muusta ole apua kuin siitä että tapatte itsenne.
lue viesti vielä ja mieti oletko terve? Minusta on tervettä olla koko kansaa ravisuttaneesta Nelasta kiinnostunut. Outoa on moralisoida ja perversioida tätä kiinnostusta. Epäilen, että sä olet ainoa jota Nelan kuolema kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei se sitten ole todellista ja on kuollut siihen.
En vain ymmärrä tuota valehtelua. Se taas viittaa ikävästi itsariin, että valehtelee töihin. Olisihan siitä jäänyt kiinni ettei ole mitään sairausloma papereita. Se ei oikein sovi eteenpäin ajattelevan ihmisen toimintaan. Paitsi jos tarkoitus ei ole mennä enää eteenpäin ..
Jos olisi ollut todellista, niin varmaan silloin olisi ollut todellista se lääkäriin hakeutuminenkin. Näin minä sen ajattelisin.
Kyllähän ihminen voidaan tyrkätä kalliolta tai mitä vain joka näyttää onnettomuudelta!
Iskeä päähän...
Miten voidaan väittää ennen ruumiinavauksia ja tarkkoja tutkimuksia ettei asiaan liity rikosta! Jos lisäksi mennyt kuukauusia!