Onko 35+ iässä enää mielekästä toivoa saavansa ekalla kierroksella olevan naisen joka haluaisi perustaa perheen

Vierailija

Sinkkuja löytyy vaan ero ja lapsi tai pari niillä tuntuu olevan aina... :(

Sivut

Kommentit (144)

Vierailija

No mitäs itse arvelet? 35+ naisella alkaa olla vähän kiire perustaa vielä sitä perhettä, onko yllättävää, että suurimmalla osalla on jo lapsia?

Vierailija

Miksi ihmeessä ero on niin paha asia? Tai edes lapsi? T. 37-vuotiaana eronneen yhden tavattaessa 13-vuotiaan lapsen yhteishuoltajan kanssa avioitunut...

Vierailija

No jompikumpi noista eilen päättyneen Ensitreffit alttarilla -sarjan ylijäämänaisista? Onhan ne toki sikäli toisella kierroksella, että takana reilun kuukauden avioliitto, mutta lapsia ei kummallakaan. Ainakin toisella kuitenkin lapset haaveissa, ja kiire jo alkaa kohta olla...

Vierailija

Etsit siis samanikäistä naista? Ehkä sinun kannattaisi yrittää vähän nuorempia? esim. yliopistolta vastavalmistuneet, työttömät naiset saattavat hyvinkin kiinnostua 35 v. miehestä, jolla on säännöllinen leipätyö.

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuja löytyy vaan ero ja lapsi tai pari niillä tuntuu olevan aina... :(

Vierailija

Riippuu siitä etsitkö ikäluokasta 25 vai 35? Mä olen 38 ekalla kierroksella oleva lapseton, melko kokematon. Olen tässä huomannut että miehiä 35+ ei ole enää lapsettomia. Kaikilla vähänkään täysjärkisillä on lapsia. Ne lapsettomat ovat sitten todella todella outo sakki. Mä luulen että meitä piirun verran alta nelikymppisiä on paljon, jotka haaveilevat vielä omasta perheestä. Hyviä miehiä ei vain näytä olevan, tämä lähipiirin n. 7 naisen kokemuksella. 

Vierailija

On niitä. Serkkuni pitkä (12v suhde) päättyi hänen ollessaan 32v, eivät menneet naimisiin eivätkä saaneet lapsia. En kyllä ymmärrä mitä haittaa siitä eroamisesta on? Kaikki ei lapsia ole ehtinyt 30v mennessä hankkimaan, mutta sillä 35-vuotiaalla alkaa olemaan jo kiire.

Vierailija

Onhan noita lapsettomia vielä lähempänä neljäkymmentä ja sitä nuoremmissa vielä enemmän. Kolmekymppinen muutama vuosi sitten yliopistosta valmistunut ja nyt muutaman vuoden työelämässä ollut nainen alkaa kuumeilla lasta ja miestä, niin siinä on kunnon miehellä saumaa iskeä.

Vierailija

Katselen mieluiten omasta ikäluokasta, koska haluan tasaveroisen suhteen, en isähahmon tai elättäjän etsijää. Mikä oma ikäluokka aikuisilla tosin on, koen 25-vuotiaat hyvin nuoriksi ja hekin varmasti minut vanhaksi? Uusperhekuvioon en halua mm. koska olen niitä nähnyt tarpeeksi ja koska minulla ei ole lapsia vielä.

Vierailija

Uusperhekuvioista kyllä saa ihan hirveän kuvan kun vierestä seuraa tai esim. täältä lukee. Ymmärrän hyvin jos ei sellaiseen halua. Jos itselleni tulisi ero, voisin ehkä seurustella, mutta kukaan ei kyllä muuttaisi meille ennen kuin lapset on aikuisia ja lentäneet pesästä. Kammottaisi niinkin päin, että heille tulisi joku uusi isähahmo tähän säätämään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat