Eikö hotelliin enää pääse ilman luottokorttia?

Vierailija

Ihan suomessa? Scandicista varasin huoneen ja maksoin sen luottokortilla. Mutta varausehdoissa lukee että saapuessa tarvitaan luottokortti tai käteistalletus vaikka onkin jo maksettu yöpyminen. Kuinka suuri se käteistalletus sitten on? Ja kuinka paljon luottokortilla on oltava käyttövaraa? Luottorajanikin on vain 500e kun otin kortin opiskellessa.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Ihan normaalia. Mistä muuten varmistutaan että maksat minibaarit ja et pölli mitään, jos ei ole panttia. Yleensä käteispantit ovat jotain 2x huonetaksa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Mistä muuten varmistutaan että maksat minibaarit ja et pölli mitään, jos ei ole panttia. Yleensä käteispantit ovat jotain 2x huonetaksa.

Jännä, kun ulkomailla riittää henkilöllisyyden todistaminen ja hotelli maksetaan lähtiessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

no ei varmana ole. Kellään ole vara yöpyä hotellissa suomessa, jos käteispanttina pitää maksaa vielä tuplana huoneen hinta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sokos hotelleissa ei ainakaan oo tommosta. Eivät edes anna minibaarin avainta, jos sitä ei halua.

S-kortti pitää näyttää sisäänkirjautuessa, jos on varannut huoneen asiakasomistajana. Aika monella on debit+kredit S-kortissa.

Vierailija

Minä olen maksanut yleensä huoneen etukäteen verkkopankin kautta, ei tarvitse luottokorttia. Elokuussa viimeksi varasin huoneen Hotellimaailman kautta maksamalla verkkopankissa.

Ulkomaisten hotellien varaus tuntuu toimivan vaan luottokortilla, annat luottokortin tiedot varauksen yhteydessä vakuudeksi, ja maksat pois lähtiessä joko samaisella kortilla tai käteisellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sokos hotelleissa ei ainakaan oo tommosta. Eivät edes anna minibaarin avainta, jos sitä ei halua.

S-kortti pitää näyttää sisäänkirjautuessa, jos on varannut huoneen asiakasomistajana. Aika monella on debit+kredit S-kortissa.

no totta kai pitää. Mistä ne muuten tietää, että on oikeutettu asiakasomistajahintaa. Mutta siihen käy myös ihan normi käteiskortti.

Vierailija

Ite varasin viikko sitte Lahden Scandikista huoneen, varausvahvistus tehtiin luottokortilla, mut valitsin maksun suoritettavaks paikan päällä käteisellä...siitä syystä, että jos ehtii tulla ennen joulua vielä joku hyvä tarjous, niin tuon huoneen voi peruuttaa kuluitta saapumispäivään klo 18.saakka. Ap varmaan varannu sviitin, niin siks pyytävät panttia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kun ulkomailla riittää henkilöllisyyden todistaminen ja hotelli maksetaan lähtiessä.

Kyllä ulkomailla yleensä kortti luetaan sisään kirjoittautuessa, jotta saadaan tarvittaessa veloitettua "ylimääräiset" kustannukset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas mielenkiintoinen yleistys =) Ulkomailla olen aina varannut hotellin luottokortilla, vaihtelevasti olen maksanut joko etukäteen tai sitten vasta lähtiessä. Ei ole mitään ohjetta / sääntöä, että ulkomailla maksetaan lähtiessä =) =)

Vierailija

En ole tarvinnut ainakaan scandikissa luottokorttia kun olen kanta-asiakas ja varaan aina huoneen hotellin omien nettisivujen kautta. Huone ja minibaari on maksettu lähtiessä,

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat