Mitä ajattelet miehestä joka jättää vaimon kylmästi jos tämä stalkkaa tai on mustis?

Vierailija

Esim. jos nainen on mustis miehen reissuista, saunailloissa olosta, baarissa käymisestä jne. Ja kyselee puhelimen näpräämisestä ja myös stalkkaa salaa miehen viestejä?

Tuttuni tuli jätetyksi hetki sitten kuin veitsellä leikaten. Mies olisi aikansa katsellut kuin muka ei huomaisi mitään, että nainen on kehittymässä mustikseksi ja tutkii miehen viestejä. Aikansa katsottuaan, mies tokaisi että kai tämä oli sitten tässä ja laittoi eropaperit vetämään ja asuntonsa myyntiin sekä akan pihalle. Lapsesta hakivat 50/50 huoltajuutta.

Ei saanut nainen paljon tilaisuutta puhua ja selitellä miehensä kanssa.

Mitä ajattelet tuollaisesta miehestä joka ei liiemmin "anna armoa"?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ei tainnut avioliitto muutenkaan olla kunnossa miehen mielestä. Tuo varmaan vaan oli viimeinen pisara. Ja totta kai se sattuu, jos toinen ei luota pitkän (?) parisuhteen jälkeen. 

Ja mitä se nainen olisi voinut selittää, jos miehen mielestä ei ole syytä mustasukkaisuuteen? Tai jos on, ja sillä on uusi kierroksessa, niin sitten vielä vähemmän.

Vierailija

Eiköhän ollut naisen kannalta papempikin päästä eroon tuollaisesta miehestä, luultavasti jo uusi nainenkin valmiina. Tuo "kyttääminen" oli vain syyllistävän miehen mielestä hyvä viimeinen veto. Vaikka eihän tätä tältä kantilta kysytty, mutta kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Montako aloitusta ajattelit aloittaa samasta aiheesta?

vastasin jo toisessa, että tämän toisen kun meni otsikko pilalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ollut naisen kannalta papempikin päästä eroon tuollaisesta miehestä, luultavasti jo uusi nainenkin valmiina. Tuo "kyttääminen" oli vain syyllistävän miehen mielestä hyvä viimeinen veto. Vaikka eihän tätä tältä kantilta kysytty, mutta kuitenkin.

Ai , että mies on tässä pahis ja nainen hyvä? Miten tämän joku noin voi ajatella? Nainen on mustasukkainen ja vakoileva, siispä mies on paha?

Vierailija

En ymmärrä miestä joka katsoo noinkin pitkään asiaa vierestä. Tervepäinen ottaa asian esille heti, kun se ilmenee, asiasta keskustellaan ja liitto loppuu siihen tai sitten jatkuu, mutta kumpikin tietää toisen kannan asiaan.

Vierailija

Viisaasti tehty, voi kun akatkin ymmärtäisi samanlaisen ratkaisun tehdä mustasukkaisien äijötyksiensä kanssa, niin murhatilastot pienenisi.

Muutenkin tuollainen nuhruinen, tuhruinen, pikkusieluinen kyttääminen - hyi helvetti miten ahdistavaa. Ja vie muassaan kaiken kunnioituksen tätä kyttääjää kohtaan. Siihen todellakin tarvitaan kaksi samantyyppistä ihmistä, että tuollaista sietää ja kestää monia vuosia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miestä joka katsoo noinkin pitkään asiaa vierestä. Tervepäinen ottaa asian esille heti, kun se ilmenee, asiasta keskustellaan ja liitto loppuu siihen tai sitten jatkuu, mutta kumpikin tietää toisen kannan asiaan.

Kyllä minusta aikuiselta voi vaatia, että omatoimisesti osaa korjata asennettaan ja toimintaansa. Naista pitää holhota kuin lasta?

Vierailija

Mä olen tuollainen, tosin nainen. En jaksa mitään mustasukkaisuusdraamoja vaan jätän miehen heti siltä seisomalta jos alkaa tutkia mun puhelinta tai muuta vastaavaa, ja vielä silleen että en edes sano mitään vaan vaan katoan ja vaihdan numeroa. Pidän itseäni aika raukkana, kun asiat pitäisi mun mielestä käsitellä jotenkin eikä vaan lähteä, mutta mihinpä sitä tiikeri raidoistaan pääsisi. Helpompi vaan lähteä. Ja siis olen tehnyt tätä pitkien, viiden-kuuden vuoden suhteiden jälkeenkin, enkä pelkästään lyhyiden suhteiden kanssa.

Vierailija

Minä jätin sairaaloisen mustasukkaisen mieheni. Ei auttanut puhe eikä selitykset, että on ihan turhaan mustasukkainen. Lopulta kyllästyin ja lähdin.

Vierailija

viisaasti tehty, olisi asetelma kumminpäin tahansa. Jos ei kerran luottamusta löydy niin turha sitä on jatkaa. Jostain syystä nämä epäluottavaiset eivät silti millään halua erota, on niin paljon kivempi kytätä ja leikkiä vanginvartijaa...

Vierailija

Naiset aina sanoo että miehen pitäisi osata tulkita merkeistä että asiat ei nyt oo ookoo. Siis miesten, joille naisten erohankkeet tulee yllätyksenä kuin kivi kirkkaalta taivaalt. Miksei se muka toimi päinvastoin? Sitä paitsi mitä sitä enää ruotimaan jos luottamus on mennyt niin se on mennyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat