milloin nainen antaa paljaana?

mies

onko se niin että nainen ei anna paljaana kuin vasta usean kuukauden seurustelun jälkeen, ihmetyttää vaan nämä jutut siitä kun lukee lehdistä että valitellaan sitä kun tuli raskaaksi yhden yön suhteesta, siis minkälainen nainen antaa paljaana saman tien, täytyy olla jotain vikaa ajattelussa!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Niin, että jos annat paljaana niin olet täysi lumppu, mutta kauhea nirppanokka, jos vaadit sitä kumia? Jos siis puhutaan pelkistä seksisuhteista.

Vierailija

Ainakin mulle lähes kaikki on antanut paljaalla ekalla kerralla kun ollaan menty sänkyyn. Laittaisin naisen kiertoon jos kortsun kanssa pitäisi kuukausia nysvätä. 

Vierailija

Mä annoin poikaystävälle ekasta kerrasta asti paljaalla. Mulla on pillerit käytössä ja ei kummakaan ole tauteja :)

tosin jos en olisi varma siitä, että tauteja ei ole, niin en ottaisi riskiä.

Vierailija

Aivan liian humalassa kerran erehdyin. 

Hieman kummastelen kuinka lähes jokainen mies olisi valmis ilman kumia hommiin. Ei enää ikinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä annoin poikaystävälle ekasta kerrasta asti paljaalla. Mulla on pillerit käytössä ja ei kummakaan ole tauteja :)

Mistä tiesit ettei mitään ole? Vai odotitteko ekaa seksikertaa kuukausia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aivan liian humalassa kerran erehdyin. 

Hieman kummastelen kuinka lähes jokainen mies olisi valmis ilman kumia hommiin. Ei enää ikinä.

tätä ihmettelen myös :D 

Hingutaan että sais ilman kumia -> raskaus, joka on naisen vika. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiesit ettei mitään ole? Vai odotitteko ekaa seksikertaa kuukausia?

Itselläni oli eka kerta ja mies kävi testeissä. Itse en vaatinut, vaan hän halus näyttää. Mies ei ollut harrastanut seksiä toisen kanssa pariin kuukauteen, joten taudit olisivat näkyneet testissä. :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat