Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö miehet nukkua lusikassa?

Vierailija

Vai onko se vain enemmän naisten toiveita?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Tykkään. Sen puute kaikista kamalinta sinkkuna :(
Haluaisin jonkun naisen lusikkakaveriksi, mutta hirveän vaikea on löytää. Naiset luulee varmaan, että miehet on vain pillun perässä :(

Vierailija

Olen nainen enkä ole ikinä osannut nukkua lusikassa. Työnnän aina miehen pois, koska minun tulee kuuma ja haluan etsiä sopivaa asentoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä ole ikinä osannut nukkua lusikassa. Työnnän aina miehen pois, koska minun tulee kuuma ja haluan etsiä sopivaa asentoa.

Sama. Inhoan sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Inhoan sitä.

Minä myös, todella epämukava asento.

Vierailija

Lusikassa on ihan mukava lojua jonkun aikaa, mutta nukkumaan en pysty. Tulee liian kuuma ja alempi käsi on aina jotenkin pidemmän päälle epämukavasti.

337

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään ihan todella paljon. Tosin vain miesten kesken, joten en tiedä että lasketaanko sitä.

Hei missä päin asustelet? Tykkäätkö olla etu vai takapuolella?

kyseleepi lusikkamies

Vierailija

Tykkään, mutta tulee kuuma joten välillä meen pois. Nukahdan lusikassa ja joskus aamulla palaan taas lusikkaan ennenkuin nousen.

-Kuuma ja komea mies 30v

Vierailija

Hyvä asento se on. Siinä saa mies pitää halutessaan vielä naisen rinnasta kiinni ja nainen tuntee mukavasti miehuuden takamuksissaan ja miehen voimakkaan käden turvallisesti ympärillään. Jalat vielä hieman ristikkäin niin mikäs sen parempi?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat