Onko täällä ketään, jota eri ärsytä facebookissa mikään?

Vierailija

Paljon on toki mikä ei kiinnosta, mutta hyppään vain yli. Muita, jotka eivät ärsyynny siellä yhtään mistään? Itse harkinnut kyllä poistumista noiden ärsyyntyjien takia, mutta muutaman kaverin takia, kun ovat siinä hilkuilla että tulisiko muuten pidettyä yhteyttä. Ei siis olla kovin läheisiä, mutta kuulumiset kiinnostaa. Itse olen ärsyttävä vähäisten päivitysteni takia. 

Kommentit (7)

Vierailija

Ei ärsytä.

Siellä ei tarvitse kenenkään pakolla olla.

Luen ja tykkään linkkejä, joista oikeasti tykkään.

Kiva ja keveä paikka. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aina vituttaa kun käynyt naamakirjassa - Arsyttäviä tyyppejä ja teatteria

Tuo "teatteri" on ihan normaalia SOME-käytöstä. Ajattele sitä vaikka julkisena albumina ja julkisena päiväkirjana.

Omiin henkilökohtaisiin kerrotaan se todella tärkeä. Eikä sitä jaeta kellekään. :)

Vierailija

Ei ärsytä mikään, mutta poistan kaikki päivitykset jotka ei kiinnosta yhtään, ja niitä on nykyään paljon. Facebookissa on paljon "kyttääjiä", itse jakavat vain tyhjänpäiväisiä linkkejä, mutta jotenkin odottavat toisilta henkilökohtaisia päivityksiä. Hyvin outoa. 

Vierailija

Ei oikeastaan. Joskus tulee näitä kavereita, joiden on pakko joka välissä päivittää mitä tällä hetkellä tapahtuu, niiden osalta kun poistaa asetuksesta sen päivitysten näkyvyyden niin ei enää ärsytä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat