Vahingossa varattu mies

Vierailija

Pari viikkoa sitten tutustuin mieheen, jonka kanssa menimme jatkoille. Juteltiin ja sen sellaista. Suudeltiinkin ja nukuttiin samassa sängyssä. Seuraavana päivänä tein salapoliisityötä - varattuhan se sitten olikin. Ja nainen oli nätti. Ja suhde vaikutti ihan hyvältä.

Ja nyt musta tuntuu edelleen niin typerältä. Tyrkytinkö itseäni, käytinkö hyväksi toisen humalatilaa, oliko tämä sairas vitsi. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu niistä, jotka ovat menneet tietämättään sänkyyn varatun kanssa. Tämä jäi kuitenkin aika viattomaksi.

Ääh. Miksi ihmiset teette tällaista toisillenne.

Kommentit (8)

Vierailija

Miehet nyt vaan on paskoja. Mä menin vahingossa ihan sänkyyn asti varatun kanssa ja myöhemmin selvisi, että miehen kumppani oli vielä raskaana tuolloin.

Vierailija

Olin myös samassa sängyssä miehen kanssa, joka varattu. Seksiäkin oli. Itse olen vapaa ja mies ei kertonut olevansa ei-vapaa. Soitellut mulle kuukauden ajan ja ei mitään puhetta vaimosta. Inhottaa, harrastaa todennäköisesti eri naisten kanssa samaa aktiviteettia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"vahingossa varattu" Nukuttiin vaan yah right.

No tuskin ap:n tarvitsee valehdella jossain helevetin aihe vapaa-palstalla.

Vierailija

Jotenkin masentaa, itsellä ero lähellä, mutta ei mistään kolmas osapuoli-ongelmasta johtuen. Silti, mietityttää löytyykö sitä hyvää miestä oikeesti koskaan mistään kun kaikki on tuollaisia. Just vähän aika sitten vielä yksi tosi kiva perheenisä lähenteli mua. En olisi ikinä uskonut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailin vuoden miestä joka olikin naimisissa. Vaimo soitti mulle, niin asia selvisi.

Mulle kävi myös näin. Miehen vaimo oli vielä nainen jonka tunsin.

Vierailija

Tutustuin mieheen ja hän pyysi puhelinnumeroani. Kuulumisia vaihdettiin päivittäin ainakin 2kk. Tavattiin muutama kerta ja juteltiin kaikkea mahdollista. Lopulta päädyttiin samaan sänkyyn ja itse vapaana naisena en nähnyt siinä mitään väärää. Sittenpä selvisikin, että viimeisen kuukauden aikana entinen avovaimo oli vieraillut hänen luonaan muutamia kertoja ja oli ilmoittanut haluavansa paluuta yhteen. Kuviossa oli lisäksi vakituinen seurustelukumppani, joka oli käynyt yökylässä samalla viikolla. Kuvio alkoi tuntua niin mystiseltä, että toipumiseeni on kyllä mennyt aikaa. Ja pahin pettymys on se, että olen ollut niin luottavainen ihmisten suhteen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat