Mitä teillä syödään/syötiin tänään päivälliseksi?
Meillä on uunissa kalkkunan koipia itsetehdyllä hunaja-yrtti-balsamico marinadilla, paahdettuja maa-artisokkia ja sahramiriisiä.Mitä teillä?
Ainiin jos syötte eineksiä älä vaivudu vastaamaan -eineksiä syövien wt-roskien elämä ei minua eikä ketään muutakaan kiinnosta. Muuten kaikki vastaukset toki kelpaa!
Kommentit (27)
Ensin ajattelin vastata, mutta kun luin loppuun, totesin että tuossa sävyssä en keskustele niin kivasta asiasta kuin ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin vastata, mutta kun luin loppuun, totesin että tuossa sävyssä en keskustele niin kivasta asiasta kuin ruoka.
Komppaan.
Naudan suikalepaistia, basmatiriisiä ja vihersalaattia.
Pizzaa (pakaste) ja vaahtokarkkeja
Broiler-pinaattikastiketta ja kuskusta, lisukkeena vihersalaattia.
Oikein itsetehty hunaja-yrtti-balsamico marinadi. Mehiläiset ja yrttitarhakin on kai omasta takaa ja balsamiconkin väänsit tietenkin itse! Olen kateellinen..
Munanuudeleita ja hapanimellettyjä kasviksia kookoskastikkeessa. Tämä miehelle. Itselleni tein salaatin.
Kotiuduttuani töistä klo16.15 aloin väsäämään päivällistä joka oli tänään (ja huomenna) kookoskanakastiketta kera Basmati-riisin. Kastikkeessa mm papuja ja porkkanaa maustamattoman ja paloittelemani kanafileen (700g) lisäksi. Lisänä ihan vaan tomaatti-kurkku-paprikahärdelliä.
Illallista ei ole vielä syöty, mutta söin myöhäisenä lounaana tomaattikeittoa ja voilla voideltua paahdettua patonkia johon hieroin valkosipulia.
Curryriisiä ja soijasuikaleita kookos-curry-kanelikastikkeessa.
Vierailija kirjoitti:
Ainiin jos syötte eineksiä älä vaivudu vastaamaan -eineksiä syövien wt-roskien elämä ei minua eikä ketään muutakaan kiinnosta. Muuten kaikki vastaukset toki kelpaa!
Onneksi meillä vedettiin akateemisia eineksiä, kun kummallakin oli pitkät päivät sairaalassa :P
Pariisinperunoita ja pakastefalafeleja ja kaupan hummuksella.
Pitaleipiä joissa oli sisällä falafelia, fetaa, tsatsikia, kurkkua, paprikaa ja salaattia.
Sama kuin nro 16; täällä myös akateemisia eineksiä. Pitkä päivä luentoja takana, onneksi jääkaapissa oli atrian pinaattinokkoskeitto. Sen kanssa keitin parit kanamunat.
Miksi ap on noin paha olla?
Jauhelihatäytteistä munakasrullaa.
Kanakastike ja riisi. Porkkanoita ja miniluumutomaatteja, sekä rasvatonta maitoa.