Vaimo ei halua seksissä mitään
Seksi ollut melko ankeaa jo 12 vuotta. Aluksi ajattelin että kyllä se tästä kun kunnolla tutustutaan ja luottamus kasvaa... mutta siten tuli lapsia ja homma jäi taas muutamaksi vuodeksi. Nyt lapset jo kasvaneet sen verran että voisi alkaa herättelemään vaimonkin seksuaalisuutta. Olen yrittänyt kysellä vaimolta mieltymyksistä, mistä hän pitää ja voisinko tehdä jotain paremmin ja muutenkin ollut kokeilunhaluinen makuukammarin puolella mutta en ole oikein koskaan saanut minkäänlaista vastausta joka osoittaisi että häntä jollain tasolla kiinnostaisi.
Eikä hän ole ikinä minulta kysynyt mistä pidän tai mitä haluan.. olen haluistani kyllä vihjaillut tai kertonut, mutta ei vaimo niitä koskaan oma-aloitteisesti ala toteuttamaan. Kysymys ei ole mistään erikoisista haluista... Muttajoo kyllä tätä juttua riitäisi joten antaa olla ja mennään asiaan:
Teimme vaimon kanssa testin: http://mojoupgrade.com
Testissä on n. 80 kysymystä (advanced osio pois luettuna) joista itse vastasin 60 kysymykseen muuten kuin "no" ja loppukoosteessa kävi ilmi että vaimo oli vastannut niistä 60:stä kolmeen muuten kuin "no", ja niistä kolmesta yhteen "yes"!!
Tehkääpä testejä.. jos joku saa huonomman tuloksen kuin me, niin piteet heille!!
Kommentit (22)
Mä olen ekassa avioliitossani ollut hyvin estoinen. Ehdin olla 15 vuotta saman miehen kanssa. Olin 17 kun ruvettiin seurustelemaan ja hän oli mun eka seksikumppani. Selvästi olin rajoittunut siihen, miten ndisen piti olla. Ei saanut osoittaa haluavansa seksiä, vaikka oikeasti sitä halusikin ja myös omat tekemiset olivat rajoittuneita.
Ero vapautti minut tietystä roolista ja sain nyt vapaasti olla erilainen ja haluta seksiä. Sika nopeasti pariuduin uudestaan. Vaikka nyt halusin ja haluan ja miltei koko ajan. Olenkin nyt päätynyt yhteen haluttoman ja estoisen miehen kanssa. Tämänkkn miehen kanssa on kulunut jo 15 vuotta.
Taivas on auennut rakastajan kanssa. Olen päässyt kokeilemaan asioita luotettavan ihmisen kanssa. Rajoja ei ole löytynyt. Nautin niin seksistä ja uudesta seksuaalisuudestani.
Yritän tässä sanoa, että vaikka nainen ei näytä haluavan mitään ja vaikuttaa estoiselta, hän saattaa olla roolinsa vanki. Sitä, miten roolista pääsee irti eroamatta, en tiedä.
N 48
Miksi te valittajat ette eroa?