Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cheek lopettamassa?

Vierailija

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1446524121635.html
No aivan varmasti ei. Hän on niin mestari tuossa dramatisoidussa vihjailussa ja herkkäuskoisten silmiin pissimisessä eli toisin sanoen itsensä markkinoinnissa. Vastahan hän on mainostanut kuina hänellä on mystinen kolmen vuoden suunnitelmansa ja ensi vuonna pitäisi tulla taas jotain uutta.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Niinpä ne on muutkin artistit välillä tauolla, lienee siis Jarekin palaamassa taas kunhan muutaman vuoden vetää henkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu, että sä otat Cheekin jotenkin kamalan raskaasti... Voitko oikein hyvin?

Mua huvittaa vain se miten Cheek on keksinyt kuinka helppoa massoja on ohjailla ja kuinka häikäilemön hän asian suhteen on.

Vierailija

Toivottavasti. Täydellinen esimerkki, että mistä tahansa paskasta tahansa paskasta saadaan "hyvää" kunhaan vaan hypetetään niin perkeleesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti. Täydellinen esimerkki, että mistä tahansa paskasta tahansa paskasta saadaan "hyvää" kunhaan vaan hypetetään niin perkeleesti.

Juu näitä surkeaa tusinahöttöä tekeviä artisteja on aivan liikaa. Sekä suomessa että mailmalla. Ei jaksa kiinnostaa surkeat biisit ja vielä vähemmän tyhjäpäiset tekijät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pliiiiis, lopettais vaan. *rukoilee*

Niimpä! Vaan eiköhän tääkin ole samanlaista paskapuhettta kuin biisinsäkin.

Vierailija

Vaikka olisikin viimeinen levy (mitä tuskin on) niin jotain hän keksii, että eroonkaan hänestä ei pääse. Se on varma.

Vierailija

Cheek kirjoitti:

– Se merkitsee todella paljon, millaisen perinnön jätän. Haluan lopettaa Kimmo Timosena, Cheek sanoo.

Pitäisikö minun tietää kuka on Kimmo Timonen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö minun tietää kuka on Kimmo Timonen?

Jääkiekkoilija, joka erikoistui häviämään finaaleja.

Vierailija

Cheekin pahoinvointi kertoo siitä, että hänellä on omatunto joka nyt vahvasti kertoo että kusettaminen on väärin.

Jos ihminen tekee musiikkia rehellisistä lähtökohdista, ei moisia syyllisyyden tunteita synny.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat