Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei halua seksissä mitään

surkea seksielämä

Seksi ollut melko ankeaa jo 12 vuotta. Aluksi ajattelin että kyllä se tästä kun kunnolla tutustutaan ja luottamus kasvaa... mutta siten tuli lapsia ja homma jäi taas muutamaksi vuodeksi. Nyt lapset jo kasvaneet sen verran että voisi alkaa herättelemään vaimonkin seksuaalisuutta. Olen yrittänyt kysellä vaimolta mieltymyksistä, mistä hän pitää ja voisinko tehdä jotain paremmin ja muutenkin ollut kokeilunhaluinen makuukammarin puolella mutta en ole oikein koskaan saanut minkäänlaista vastausta joka osoittaisi että häntä jollain tasolla kiinnostaisi.

Eikä hän ole ikinä minulta kysynyt mistä pidän tai mitä haluan.. olen haluistani kyllä vihjaillut tai kertonut, mutta ei vaimo niitä koskaan oma-aloitteisesti ala toteuttamaan. Kysymys ei ole mistään erikoisista haluista... Muttajoo kyllä tätä juttua riitäisi joten antaa olla ja mennään asiaan:

Teimme vaimon kanssa testin: http://mojoupgrade.com

Testissä on n. 80 kysymystä (advanced osio pois luettuna) joista itse vastasin 60 kysymykseen muuten kuin "no" ja loppukoosteessa kävi ilmi että vaimo oli vastannut niistä 60:stä kolmeen muuten kuin "no", ja niistä kolmesta yhteen "yes"!!

Tehkääpä testejä.. jos joku saa huonomman tuloksen kuin me, niin piteet heille!!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Heii.. mielenkiintoinen testi. Täytyy tehdä illemmalla.

Meillä osuu puolison kanssa halut yhteen kyllä aika hyvin eli uskoisin tuloksemme olevan paljon teitä parempi. :-D

Muuten... Sillä yhdellä suomalaisella seksiblogilla (Housuitta) löytyy myös pareille sellainen halut-lomake, jonka voi täyttää. Sitä joskus kokeiltiin huviksi myös ja monet toiveet oli samanlaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sori, muistin väärin tuon edellisessä viestissä kertomani lomakkeen. Se olikin mieltymykset eikä halut.

http://housuitta.com/2015/09/04/seksuaaliset-mieltymykset-lomake-pareill...

Mutta kätevämpihän tuo nettitesti on kuin että alkaa lomakkeita tulostelemaan ja sitten niitä käsin käymään. Jos ei englantia osaa, niin sitten voi tuota ajatella.

Mitenkäs tuolla sivustolla pitää toimia? ei tuu kun suurennuslasi, eli ei voi tehdä testiä.

Vierailija

Se pitää tulostaa...molemmille siis oma paperi ja ihan kynällä täytetään. Siksi ei olekaan niin kätevä kuin tuo aloittajan linkittämä nettitesti.

Vierailija

Vika ei yleensä ole seksissä vaan kaikessa muussa suhteessa tai sitten vaimon omat ongelmat. Jos pystytte puhumaan kaikesta ja hän pystyy rentoutumaan ja nauramaan kanssasi, olemaan oma itsensä - seksinkin pitäisi sujua.

Jos hän taas jännittää seurassasi eikä osaa relata miehen seurassa voi olla vaikeampaa. Minulla oli jännittynyt ilmapiiri lapsuudessa, isäni oli arvaamaton, väkivaltainen ja pelkäsin häntä. Pelkään oikeastaan kaikkia miehiä vieläkin.

Vierailija

Valitettavan monilla naisilla vaan ei ole halua mihinkään. Jos haluja on, niin mielikuvitusta ei. Seksi ei vaan ilmeisesti kaikkia kiinnosta. Onneksi on poikkeuksiakin, mutta liian harvassa. Omallekin vaimolle riittäisi pano saman kaavan mukaan joka toinen viikko. Seksiä on onneksi useammin, jos teen itse aloitteen. Kertaakaan tuo ei ole mitään uutta ehdottanut, mutta joihinkin juttuihin sentään suostuu, kun itse ehdotan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valitettavan monilla naisilla vaan ei ole halua mihinkään. Jos haluja on, niin mielikuvitusta ei. Seksi ei vaan ilmeisesti kaikkia kiinnosta. Onneksi on poikkeuksiakin, mutta liian harvassa. Omallekin vaimolle riittäisi pano saman kaavan mukaan joka toinen viikko. Seksiä on onneksi useammin, jos teen itse aloitteen. Kertaakaan tuo ei ole mitään uutta ehdottanut, mutta joihinkin juttuihin sentään suostuu, kun itse ehdotan.

On niitä miehiäkin, joilla ei ole haluja mihinkään. Omani kanssa ollaan oltu täysin seksittömässä avioliitossa yli 10 vuotta. Rakastan miestäni yhä ja hän on paras ystäväni, joten erotakaan en halua. Saisin jopa harrastaa seksiä jonkun toisen kanssa ihan miehen luvalla, ja ehkä jopa kelpaisin jollekulle toiselle. Mutta ajatuskin seksistä ilman rakastumista tai ihastumista tuntuu vain vastenmieliseltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
AP. Saako tuon jotenkin suomennettuna?. on jäänyt tuo englannikieli ruostumaanM50+.

Tuskin löytyy suomennettua versiota, eikä sanakirjatkaan tunne/anna tarkoitettuja käännöksiä. Google kuvahaku, jota itsekin joudun mutaman kerran käyttämään, antaa  osviittaa siitä mitä sanalla takoitetaan.

Vierailija

Kiitti vinkistä! Toi housuitta- blogin seksuaaliset mieltymykset- lomake ollaan täytetty mieheni kanssa. Haluan täyttää tän toisenkin ja kerroin siitä miehelleni. Hän ei sanonut juuta eikä jaata, joten en nyt tiedä, innostuiko hän yhtään.

M43

Täällä kohtalotoveri. Ollaan oltu yhdessä vaimon kanssa 22 vuotta ja lasten (2 kpl) yhteenlaskettu ikäkin on jo melkein 30. Vaimo raottaa haarukkaansa kerran viikossa ja saan panna lahnaa jos olen nopea. Itsekseen masturboi kyllä mutta muuten on kyllä harvinaisen haluton, estoton ja vailla mielikuvitusta. Vain joskus kovassa humalassa tekee aloitteita ja suostuu johonkin muuhun kuin lähetyssaarnaajaan.

imagi

Meillä vaimolla on mielikuvitusta kuin rautakangella. Jos vaimon aloitteeksi jättää niin seksi jää meillä harrastamatta...

m30

Aika kovia kohtaloita, kerran viikossa lähetyssarnaajaa... Ei kiitos. 

Meillä vaimolla on ihan ok halut, ehkä noin 3-4krt viikossa. Tosin aloitteet asennot yms. pitää itse hoitaa mutta suostuu kaikkeen suht normaaliin ja selkeästi kyllä tykkää tietyistä jutuista enemmän kuin toisista, eli tavallaan selkeästi haluaa vaikka mitä mutta ei vaan pyydä oikein mitään ikinä. 

Ja vaikka ihan joka päivä ei seksi kiinnostakaan niin yleensä torjuu lähentely yritykset suihinotolla mikä vie kyllä ihmeen hyvin yhdyntähalut :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat