Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totta vai fantasiaa

Vierailija

En tarkoita kysymyksiäni pahalla mutta haluaisin selvyyden oikeesti. Naitteko tosiaan  montakertaa päivässä aina?. Naitteko tosiaan jokapäivä?. Haluaako naiset oikeesti isoa munaa?. Miehet oletteko tosiaan sitä mieltä että joillain naisilla on väljä? vai olisiko noin että teillä olisi pienet munat?. Haluatteko naiset tosiaan piiskaa?. Naiset/miehet pidättekö tosiaankin fistingistä?. Onko sillä väliä jos on keskikokoinen tai iso muna?. Onko sillä väliä onko isot tai pienet rinnat.

Vastatkaa joihinkin noihin mitä mieltä olette.

Kommentit (9)

Vierailija

En nai mieheni kanssa joka päivä montaa kertaa aina. Joskus sekstailemme pari kertaa päivässä. Välissä voi olla päivä, pari ilman. Seksimme on muutakin, kuin pelkkää naimista. 

En halua pientä tai isoa munaa. Haluan oman aviomieheni munaa ja se on just sopiva.

Piiskaa ja fistingiä en ole kokeillut. Piiskaa haluaisin kokeilla.

Keskikokoinen muna on hyvä. Liian iso sattuu. Katkarapu ei ajatuksena kiihottaa minua.

Vierailija

Ihminen on niin kokonaisvaltainen asia että kokonaisuus ratkaisee. Mutta Fantasioissahan voi haluta mitä vaan. Minä olen edelleenkin tissimies ja joskus haveilen, tota kun saisM50+.

Vierailija

Ei naida joka päivä. Joillakin naisilla on väljempi kuin toisilla, mutta liian löysää ei ole tullut vielä vastaan. Jotkut naiset ovat tykänneet piiskauksesta ja fistauksesta. Rintojen koko pitää sopia kantajalleen. Pienet voi olla aivan yhtä upeat kuin isotkin.

Vierailija

On hienoa lukea näitä teidän vastauksianne, ja aavistan että sanojen takana on vilpittömyys. Tähän mennessä ei ole tullut provojakaan, että haluaisin teidän vielä jatkavan kysymyksiäni AP.

Vierailija

Naitteko tosiaan  montakertaa päivässä aina? - Ei.

Naitteko tosiaan jokapäivä? - Ei 

Miehet oletteko tosiaan sitä mieltä että joillain naisilla on väljä? vai olisiko noin että teillä olisi pienet munat?.  - Myös naisia on erikokoisia, kuten miehiäkin.

Onko sillä väliä onko isot tai pienet rinnat. - Minä pidän pienistä, isot rinnat ällöttävät.

M42

Vierailija

Ei todellakaa montaa kertaa päivässä.hyvä kun 1 kert /viikko meitin rouvaa kiinnostaa.ne on vaa fantasioita noi 3 kert päivässä 7 päivänä viikossa.uso pois. Kun ikää on ja pari mukulaa ni tahti alkaa kummasti pitenee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat