Siis poistettiinko tämä

Vierailija

http://vihamuki.tumblr.com/

Miksi ihmeessä? Ihmiset ovat ihan pakottamatta kommentoineet omalla nimellään julkisilla sivuilla.

Kommentit (11)

Vierailija

Jaa, mietitäänpä.

1. sivuston pitäjä ei esiinny oman kuvansa tai nimensä kanssa. Sen sijaan sivulle on kopsattu tunnetun poliitikon pärstä ja puolueen logo vaikka kumpikaan ei taatusti ole tehnyt noita lausuntoja eikä ole niistä vastuussa.

2. kontekstistaan irroitettu sekava kommenttilista + ihmisten nimiä. Liekö noi edes oikeita kommentteja vai onko noitakin editoitu.

Tuo sivusto on just sitä ajatuskyvyttömille idiooteille tarkoitettua propagandapaskaa jonka vuoksi joudun pysymään kaukana suvakkipiireistä. ÄhähäpersutonrasistejaÄhähähä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ees ymmärrä koko sivua?
Jollakulla liikaa aikaa ollut?

Olen ehdottomasti samaa mieltä, noilla vihapuheen ja törkeyksien kirjoittajilla on liikaa aikaa. Voisivat tehdä jotain hyödyllistä, ulkoiluttaa vaikka vanhuksia tai jotain muuta vastaavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen ehdottomasti samaa mieltä, noilla vihapuheen ja törkeyksien kirjoittajilla on liikaa aikaa. Voisivat tehdä jotain hyödyllistä, ulkoiluttaa vaikka vanhuksia tai jotain muuta vastaavaa.

juhlapaikanhakijoilla ei ole parempaa tekemistä kuin harrastaa vokeissa puukkohippaa keskenään ja välillä raiskat joku ohikulkeva

mitää velvollisuuksia ei ole kun sängytkin pitää kasata heille.. ainoastaan oikeuksia riittää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on aikaa ihmisellä joka jaksaa ottaa screenshotit joidenkin elämämkoulujunttien typeristä mielipiteistä ja vielä kerätä kaikki yhdelle sivustolle, väittääkseen että tämmönen tää suomi on? #naisviha #rasismi #suomi
Kysyn vaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

juhlapaikanhakijoilla ei ole parempaa tekemistä kuin harrastaa vokeissa puukkohippaa keskenään ja välillä raiskat joku ohikulkeva

mitää velvollisuuksia ei ole kun sängytkin pitää kasata heille.. ainoastaan oikeuksia riittää

Ensimmäinen vihapuhuja ilmoittautui. Onko rankkaa vihata noin paljon? 99,8% maahanmuuttajista ei ole raiskannut ketään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon on aikaa ihmisellä joka jaksaa ottaa screenshotit joidenkin elämämkoulujunttien typeristä mielipiteistä ja vielä kerätä kaikki yhdelle sivustolle, väittääkseen että tämmönen tää suomi on? #naisviha #rasismi #suomi
Kysyn vaan

Jokainen saa kuluttaa aikansa miten parhaaksi näkee. Pnhan tuo silmiäavaavaa luettavaa, sikälikin kun kriittiset sanovat moderoitujen kommenttiensa olevan täysin asiallisia ja niiden poistaminen on väärin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat