Voiko asiakaspalautuksen palauttaa pakettiautomaatista?

Vierailija

vai pitääkö kiikuttaa postiin?

Kommentit (6)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos se on tullut pakettiautomaattiin niin voi.

on tullu. Mistä se kone sen tietää? Vai pitääkö minun syöttää sama koodi, jolla sen hain?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

on tullu. Mistä se kone sen tietää? Vai pitääkö minun syöttää sama koodi, jolla sen hain?

Menet automaatille, valitset palautus, annat saman koodin jolla hait, laitat paketin luukkuun, pyydät kuitin.

v.l.

Hei sinä, joka kirjoitit joutuneesi maksumieheksi, kun sekoitit eri lokerot..

Nykyään Smartpostautomaateissa on vaihtoehto perua maksu, jos on laittanut paketin vääränkokoiseen lokeroon. Ennen tätä vaihtoehtoa ei ollut, mutta ei tarvinnut joutua maksamaan ylimääräistä..Tarvitsi vain soittaa Smartpostin asiakaspalvelunumeroon ja sai rahansa takaisin tilille heti..Piti toki kertoa kuittitietoa sun muuta..Ei sinulla käynyt tämä mielessä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä, joka kirjoitit joutuneesi maksumieheksi, kun sekoitit eri lokerot..

Nykyään Smartpostautomaateissa on vaihtoehto perua maksu, jos on laittanut paketin vääränkokoiseen lokeroon. Ennen tätä vaihtoehtoa ei ollut, mutta ei tarvinnut joutua maksamaan ylimääräistä..Tarvitsi vain soittaa Smartpostin asiakaspalvelunumeroon ja sai rahansa takaisin tilille heti..Piti toki kertoa kuittitietoa sun muuta..Ei sinulla käynyt tämä mielessä?

Minkä ihmeen maksun? Menetin tilaamani vaatteen maksun, sitä ei kai voi perua automaatissa? Ja luuletko tosiaan, etten ole ollut joka tahoon yhteydessä?

Ei sitten käynyt mielessä...?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat