Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa?

Vierailija

Aina kun alan seurustelemaan uuden miehen kanssa, tulee jokin kummallinen riittämättömyyden tunne. Tunteet menee vuoristorataa ylös ja alas, pelkään sitoutumista ja hylätyksi tulemista, ja sitten alan sabotoimaan suhdetta itse. Ikää jo yli 40 ja olen yrittänyt päästä tuosta eroon.

Nyt olen tapaillut yhtä todella hienoa miestä pari kuukautta, enkä haluaisi taas saada suhdetta loppumaan. 80% minusta haluaa olla sinkku ja viihtyy yksin, ja 20% haluaa olla suhteessa. En tiedä miten saisin nuo sulautettua yhteen. Ajattelen että otan rauhallisesti päivä kerrallaan, ja sitten taas tulee kauhea epätoivon puuska. Miten mä pääsen tästä eroon? Pitääkö mennä monen vuoden terapiaan vai auttaako maalaisjärki ;)

Kommentit (3)

Vierailija

Terapiaan, jos et itse pysty tunnistamaan mistä käytöksesi johtuu. Todennäköisesti jotain lapsuusajalta päälle jääneitä asioita, ongelmia kiintymyssuhteessa, tmv. 

Vierailija

Hylätyksi joutumisen pelko johtuu varmaan siitä että mulla oli vaikea äitisuhde, ja monet miesystäväni ovat minut jättäneet yllättäen. Silti nuorempana ei ollut tällaista pelkoa seurustellessa, tämä on tullut vasta viimeisen kymmenen vuoden aikana. Tiedän että vaikka ero tuntuisi kuinka pahalta, siitä aina selviää, joten sitä pelkääminen tuntuu turhalta. ap

Vierailija

Onko täällä ketään muuta joka olisi kärsinyt luottamusongelmista, ja päässyt niistä eroon ja miten, siihen kaipaisin neuvoja. ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat