voisitko sinä , vahempi, lähteä kuukaudeksi reissuun?

äiti

ilman lasta. Mikäli lapsi alle kaks? Ja eikö sinua säälittäisi kun lapselta katoaa toinen vahempi kuukaudeksi?

Kommentit (10)

Vierailija

En lähtisi ilman lasta. Viime kesänikin oli vaikeaa, kun lapsi oli isänsä kanssa reissussa kuusi viikkoa, ja minä saatoin olla mukana vain kolme. Sit mun piti tulla töihin :-(.

äitiliini

Itsekään en lähtisi. Lapsen isä meinaa lähteä vapaasta tahdostaan (hyötyy mutta ei ole pakollista). Olen jotenkin järkyttynyt tästä. Lapsi ikävöi jo normi työ pä ivänä isänsä.ap

Vierailija

No ei tuo nyt kovin kauheaa ole, jos toinen vanhempi kuitenkin jaa hoitamaan. Meilla noin on toimittu useinkin etta jompi kumpi vanhemmista vie lapset/ osan lapsista perheensa luo muutamaksi viikoksi kun toinen vanhempi jaa kotiin. En nae mitaan ongelmaa asiankanssa jos ei sita ongelmaksi tee. Asutaan tosin ns kolmannessa maassa, eli ei minun eika mieheni kotimaassa, ja ollaan eri maista kotoisin, joten tama sopii meille!

Vierailija

En keksi syytä miksi lähtisin. Lapsia on kolme ja heillä on hyvä isä, mutta hän tekee pitkää päivää ja on usein kotonakin ajatukset täysin töissä, joten olen ainoa oikeasti läsnä oleva vanhempi.

Vierailija

Kyllä meillä lähtisi koko perhe jos joku lähtisi.
Ja ollaan pitempää ulkomaanreissua suunniteltukin, lapset ovat kaikki kyllä jo koululaisia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat