Kotimme ohi kävelee toistuvasti mies joka kyttää meitä

Vierailija

Todella usein. Viimeksi tänään, käveli tuosta hitaasti ohi ja katsoi koko sen matkan ajan tänne sisälle vaikka lopulta tuijotin takaisin. Sitten se tuli muutaman sekunnin päästä uudelleen, aurinkolasit päässä. Jäi talon nurkalle hetkeksi tupakalle ja käveli sitten taas. Joka kerta kyttää koko ajan. Vikalla kerralla räsäytin sälekaihtimet alas. Ahdistavaa!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Onko sillä auto jossain lähettyvillä? Pääsisikö joku takakautta tarkistamaan tilanteen, tai sitten soitto naapurille? Saattaa tarkkailla, kuinka olette kotona, mahdollisesti ryöstöaikeissa. Olettaen ettei tämä ole provo.

Vierailija

Epäilen vahvasti että olisi ryöstöaikeissa. (No mistäs minä tiedän..) mutta tätä on jatkunut jo pitkään. Muistaakseni n vuosi sitten huomasin tämän ekan kerran. Katselee muidenkin kämppiin ja kerran olin pihalla siinä lähellä niin tuijotti silloinkin pitkään. Siis minua/meitä. Asuu kaiketi tässä lähellä, muistaakseni näin kerran menevän lähikerrostalon rappuun. Joko on vaan "vammanen" eikä tajua mitä tekee tai sitten on muut mielessä, mutta mikä.. :(

Vierailija

Melkoisesti pokkaa näyttää löytyvän, kun kehtaa noin näkyvästi kyttäillä ja laittaa vielä aurinkolasit päähän ettei tunnistaisi niin helposti? Tosiaan outoa jos ihan rehellisiä aikeita on.
Ota pihalta arvokkaat tavarat pois. Ota videolle kännykällä sitä sen toimintaa (jos mahdollista niin siten, ettei hän itse heti huomaa). Tuntomerkit ja mahdoll. auton rekisterinro ylös. Katso suomi24 tms. keskustelupalstoilta paikkakuntasi kohdalta mahdollisia kirjoituksia vastaavanlaisesta touhusta sielläpäin. Osta hälytysjärjestelmätarroja ja murtohälytin, Clas Ohlsonilta löytyy ainakin.

Vierailija

Niin no jos on jatkunut jo vuoden, eikä murtautumisia ole ollut, niin ehkä sillä on muut syyt mielessä. Täällä meilläpäin yksi miel.terv.ongelmainen välillä seisoo katsomassa suoraan asuntojen ikkunoista sisään. Kerran tyyppi ihan karjaisi säikähdyksestä, kun kävelin hiljaa sen selän takaa ohi (yllätin tyypin itse teosta, katseli, kun nätti nuori perheenäiti tiskasi kotonaan). Oli vissiin sen mielestä jännää katsottavaa.

Vierailija

Mietinkin jo että olisin videokuvannut (tai muka videokuvannut) niitä sen touhuja mutta ajattelin sitten ettei se olisi viisasta. Pitää varmaan kuva ainakin yrittää salaa napata siitä.

Olen tässä yrittänyt ajatella että jos se on jotenkin sairas ja tykkää muuten vaan tuijotella, mutta näyttää päällepäin ainakin ihan normaalilta 50-60 vuotiaalta suht siistiltä tyypiltä. Todella ahdistavaa vaan :(

Vierailija

No mt-ongelmat ei aina näy pukeutumisessa.
Jos olisi ryöstöaikeissa niin eiköhän se olisi jo sen tehnyt. Veikkaan kyllä että on vaan vähän sairas. Toinen vaihtoehto on pahat mielessä stalkkaaja. Mutta..

Vierailija

Kyllä noita tuijottajia on ainakin täällä päin ihan muutenkin. Tuntuu, että jokainen ohimenevä on ihme eli johtuu ihmisten tyhmyydestä ja junttimaisuudesta tuo tuijottelu. Mainitsemasi tapaus on mennyt pidemmälle ja ottaisin kuvan ja jos jotain sattuu , voi ilmoittaa poliisille.

Vierailija

Siitä ei saa kyllä yhtään sellasia "pahoja viboja". Mutta todella kyllä ahdistaa, ärsyttää, ketuttaa kun toinen kyttää. Ja mitä sitten jos sanon sille siitä. Jos se onkin pahat mielessä. Argh..

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat