Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotimme ohi kävelee toistuvasti mies joka kyttää meitä

Vierailija
02.11.2015 |

Todella usein. Viimeksi tänään, käveli tuosta hitaasti ohi ja katsoi koko sen matkan ajan tänne sisälle vaikka lopulta tuijotin takaisin. Sitten se tuli muutaman sekunnin päästä uudelleen, aurinkolasit päässä. Jäi talon nurkalle hetkeksi tupakalle ja käveli sitten taas. Joka kerta kyttää koko ajan. Vikalla kerralla räsäytin sälekaihtimet alas. Ahdistavaa!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkii onko varastettavaa ja milloin taloon tyhjä aina

Vierailija
2/25 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut viime aikoina paljonkin jännitysfilmejä televisiosta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä auto jossain lähettyvillä? Pääsisikö joku takakautta tarkistamaan tilanteen, tai sitten soitto naapurille? Saattaa tarkkailla, kuinka olette kotona, mahdollisesti ryöstöaikeissa. Olettaen ettei tämä ole provo.

Vierailija
4/25 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville. Raukka vaikuttaa yksinäiseltä.

Vierailija
5/25 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti että olisi ryöstöaikeissa. (No mistäs minä tiedän..) mutta tätä on jatkunut jo pitkään. Muistaakseni n vuosi sitten huomasin tämän ekan kerran. Katselee muidenkin kämppiin ja kerran olin pihalla siinä lähellä niin tuijotti silloinkin pitkään. Siis minua/meitä. Asuu kaiketi tässä lähellä, muistaakseni näin kerran menevän lähikerrostalon rappuun. Joko on vaan "vammanen" eikä tajua mitä tekee tai sitten on muut mielessä, mutta mikä.. :(

Vierailija
6/25 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisesti pokkaa näyttää löytyvän, kun kehtaa noin näkyvästi kyttäillä ja laittaa vielä aurinkolasit päähän ettei tunnistaisi niin helposti? Tosiaan outoa jos ihan rehellisiä aikeita on.
Ota pihalta arvokkaat tavarat pois. Ota videolle kännykällä sitä sen toimintaa (jos mahdollista niin siten, ettei hän itse heti huomaa). Tuntomerkit ja mahdoll. auton rekisterinro ylös. Katso suomi24 tms. keskustelupalstoilta paikkakuntasi kohdalta mahdollisia kirjoituksia vastaavanlaisesta touhusta sielläpäin. Osta hälytysjärjestelmätarroja ja murtohälytin, Clas Ohlsonilta löytyy ainakin.

Vierailija
7/25 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no jos on jatkunut jo vuoden, eikä murtautumisia ole ollut, niin ehkä sillä on muut syyt mielessä. Täällä meilläpäin yksi miel.terv.ongelmainen välillä seisoo katsomassa suoraan asuntojen ikkunoista sisään. Kerran tyyppi ihan karjaisi säikähdyksestä, kun kävelin hiljaa sen selän takaa ohi (yllätin tyypin itse teosta, katseli, kun nätti nuori perheenäiti tiskasi kotonaan). Oli vissiin sen mielestä jännää katsottavaa.

Vierailija
8/25 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla minä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
9/25 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin jo että olisin videokuvannut (tai muka videokuvannut) niitä sen touhuja mutta ajattelin sitten ettei se olisi viisasta. Pitää varmaan kuva ainakin yrittää salaa napata siitä.

Olen tässä yrittänyt ajatella että jos se on jotenkin sairas ja tykkää muuten vaan tuijotella, mutta näyttää päällepäin ainakin ihan normaalilta 50-60 vuotiaalta suht siistiltä tyypiltä. Todella ahdistavaa vaan :(

Vierailija
10/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mt-ongelmat ei aina näy pukeutumisessa.
Jos olisi ryöstöaikeissa niin eiköhän se olisi jo sen tehnyt. Veikkaan kyllä että on vaan vähän sairas. Toinen vaihtoehto on pahat mielessä stalkkaaja. Mutta..

Vierailija
11/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoitopotilas?

Vierailija
12/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se suunnittelee henkirikosta!

Vierailija
13/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita tuijottajia on ainakin täällä päin ihan muutenkin. Tuntuu, että jokainen ohimenevä on ihme eli johtuu ihmisten tyhmyydestä ja junttimaisuudesta tuo tuijottelu. Mainitsemasi tapaus on mennyt pidemmälle ja ottaisin kuvan ja jos jotain sattuu , voi ilmoittaa poliisille.

Vierailija
14/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tahto varmaan raiskata sut!

Vierailija
15/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ei saa kyllä yhtään sellasia "pahoja viboja". Mutta todella kyllä ahdistaa, ärsyttää, ketuttaa kun toinen kyttää. Ja mitä sitten jos sanon sille siitä. Jos se onkin pahat mielessä. Argh..

ap

Vierailija
16/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin uudelle paritaloalueelle. Heti muuttopäivänä eräs naapurimies näkyi aika monta kertaa kävelemässä olohuoneeni isojen ikkunoiden ohi. Pää oli hänellä kulkusuunnasta huolimatta minun kotiini päin. Mies ilmeisesti itsekin älysi, että juuri tuon pätkän käveleminen edestakaisin oli omituista: siitä ei päässyt mihinkään, koska heti talon kulmalla oli vastassa iso ja risukkoinen oja, jonka takana oli metsänryteikkö. Muutaman kerran mies otti toisen naapurinmiehen mukaan, taapersivat siinä sitten kaksistaan kymmenen metrin pätkää edestakaisin tupakkaa poltellen. Kun mukaan värvätty naapuri kai kyllästyi (tuijotin välillä takaisin sillä silvennoisen ilmeellä), naapurimies otti mukaansa kävelemään opettelevan lapsen. Minä olisin opettanut lasta kävelemään jossain muualla kuin juuri lasketulla sepelillä (samalla piha-alueella oli tarjolla myös ruohikkoa ja hieka-alustaa), mutta tämä lapsi ilmeisesti sai parhaan opetuksen terävien kivien päällä.

Miestä niin kiinnosti. Ja jossainhan sitä piti kävellä ja tupakkaa polttaa ja jutella naapurin kanssa ja opettaa lasta kävelemään, miksei siis juuri minun takapihallani? Muutin sitten pois ennen lumia; olisin mielelläni kyllä nähnyt sen polun ja tekosyyn, millä naapuri olisi kiinnostustaan toteuttanut.

Vierailija
17/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä voi olla Cenobite, päätellen varsinkin vaatetuksesta sekä pyrkimyksestä peittämään itsensä. Oletko löytänyt tai avannut jotain epämääräistä laatikkoa viimeaikoina?

Mm. Clive Barker on dokumentoinut aiheesta melko ansiokkaasti.

Vierailija
18/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen vahvasti että olisi ryöstöaikeissa. (No mistäs minä tiedän..) mutta tätä on jatkunut jo pitkään. Muistaakseni n vuosi sitten huomasin tämän ekan kerran. Katselee muidenkin kämppiin ja kerran olin pihalla siinä lähellä niin tuijotti silloinkin pitkään. Siis minua/meitä. Asuu kaiketi tässä lähellä, muistaakseni näin kerran menevän lähikerrostalon rappuun. Joko on vaan "vammanen" eikä tajua mitä tekee tai sitten on muut mielessä, mutta mikä.. :(

Minä soittaisin tossa vaiheessa poliisit... Ei kuulosta ollenkaan normaalilta!

Vierailija
19/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on punainen pipa, niin se on joulutonttu tarkkailemassa kiltteyttäsi.

Vierailija
20/25 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi