Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En edes pidä yhdestä miehestä enää - ja silti kaipaan häntä

Vierailija

Kaksi vuotta olin ihastunut ja kaipasin suhdetta. Olin rakastunut. En saanut kuin kylmää rättiä naamalleni - ainakin omasta mielestäni. Edelleen kaipaan miestä, vaikka en edes pidä hänen toiminnastaan enää ja samalla tuntuu, etten kyllä miehestäkään. 

Tosi "kiva" ;(

Kommentit (11)

Vierailija

Minusta tuli jotenkin ihan erilainen tämän rakkauden / rakastumisen jälkeen. Jotenkin ihan itselleni vieras. Tämä on kauheaa :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Keskeneräiset asiat vaivaavat. Johtuisi siitä?

m41

Joo hei kiitos, mahtavaa! Se se onkin. Oot meedio? Vai mistä se näkyi. Siis ihan vilpittömästi niinhän se on. En KESTÄ, kun en saa juttua päätökseen. Mutta se se aivan ehdottomasti on. Oonko mä vielä jossain prosessissa sen miehen kanssa ja miks? 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m41

Joo hei kiitos, mahtavaa! Se se onkin. Oot meedio? Vai mistä se näkyi. Siis ihan vilpittömästi niinhän se on. En KESTÄ, kun en saa juttua päätökseen. Mutta se se aivan ehdottomasti on. Oonko mä vielä jossain prosessissa sen miehen kanssa ja miks? 

ap

En nyt suinkaan meedio. Tavan äijä vain. Jotenkin se on päätettävä ja päästävä eteenpäin. Sen, oletko vielä jossain prosessissa tietänet parhaiten itse.

m41

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat yksinkertaiselta.

Kuinka niin? Mitä en tajua? Jos et itsekään osaa selittää niin olet itse mitä sanoit minusta. Jos taas osaat selittää, niin opin lisää.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

m41

ap

En nyt suinkaan meedio. Tavan äijä vain. Jotenkin se on päätettävä ja päästävä eteenpäin. Sen, oletko vielä jossain prosessissa tietänet parhaiten itse.

m41

Joo. Jäin juuri pohtimaan, päättääkö asia vai jätänkö (kykenenkö jättää) ns. rikastumaan. Joskus asiat kehittyvät hiljaisuudessa omalla painollaan, mutta KUN EN TAJUNNUT, ETTÄ asiassa on keskeneräisyyttä minua vaivasi se, ettei se ole "jo jossain". Siis päätöksessä tms. Nyt kun autoit minua tajuamaan, että asiassa vaivaa sen keskeneräisyys sinänsä niin se vain helpotti tosi paljon. Lähelle on usein vaikea nähdä :)

Ap

Vierailija

Koska länsimaisessa ajattelussa (tai nykypäivän ajattelussa) helposti katsotaan, että ihminen on jotenkin luuseri, ellei se "päätä" tai "niittaa" asioita aika pian vain jotenkin. Luuseri vain jättää asioita hautomaan, eikä surkeasti saa niitä edes päätökseen :D  Vaikka jos pystyisi "antaa olla" (let it be) voi myöhemmin saada sen mitä haki. Ei ehkä juuri niin kuin itse kuvitteli, vaan jopa paremmin. Mutta se vaatii keskeneräisyyden sietoa. En ole toki varma onko minulla sitä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

m41

ap

m41

Joo. Jäin juuri pohtimaan, päättääkö asia vai jätänkö (kykenenkö jättää) ns. rikastumaan. Joskus asiat kehittyvät hiljaisuudessa omalla painollaan, mutta KUN EN TAJUNNUT, ETTÄ asiassa on keskeneräisyyttä minua vaivasi se, ettei se ole "jo jossain". Siis päätöksessä tms. Nyt kun autoit minua tajuamaan, että asiassa vaivaa sen keskeneräisyys sinänsä niin se vain helpotti tosi paljon. Lähelle on usein vaikea nähdä :)

Ap

Jatko riippunee paljolti siitä, onko toivoa miehen lämpenemisestä vaiko ei. Niinhän se on. Ei näe metsää puilta. :)

m41

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat