Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suuri ikäero?

Vierailija
02.11.2015 |

Onko kahdeksan vuotta (tai no perjaatteessa seittemän ku toinen on syntyny alku- ja toinen loppuvuodesta) liian suuri ikäero jos nuorempi on vielä alaikäinen. Hyväksyisittekö esim. omilla lapsilla tai muilla tutuilla tällaisen ikäeron? Jos ette niin miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika paljon. Suhtautuminen riippuu vähän siitäkin, onko alaikäinen vähää vaille 18 vai selkeästi nuorempi.

Vierailija
2/9 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo hyvä idea. Ikäerojen merkitys vähenee kun suhteen molemmat osapuolet ovat 20+ vuotiaita. Mutta alle kakskymppiseen ei mielestäni aikuisen ihmisen kannata 'sekaantua'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vuotta ei ole aikuisilla mikään ongelma ikäero, mutta jo toinen osapuoli on lapsi niin se järjettömän iso ikäero. 10- vuotias ja 18- vuotias tai 15- vuotias ja 23- vuotias. Sen ikäisillä on ihan erilainen elämän tilanne. Riskit hyväksikäytöstä.

Vierailija
4/9 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suuri ja hyväksyisin ilman muuta. Minulla ja miehelläni on 12 vuotta ikäeroa, eikä koskaan edes muisteta koko asiaa.

Vierailija
5/9 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hyväksyisi! Tuossa vaiheessa henkinen ikäero on vielä suurempi kuin fyysinen, ovat ihan eri maailmoista. Ei voi olla ihan normaali täysi-ikäinen, jos kyttää noin paljon itseään nuorempaa!

Vierailija
6/9 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suuri ja hyväksyisin ilman muuta. Minulla ja miehelläni on 12 vuotta ikäeroa, eikä koskaan edes muisteta koko asiaa.

Hyväksyt siis 12-vuotiaan ja 24-vuotiaan seurustelusuhteen?

Vierailija
7/9 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla typerä.

Vierailija
8/9 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla typerä.

Miten niin? Aloituksessa sanotaan toisen osapuolen olevan alaikäinen ja sinä sanoit hyväksyväsi 12 vuodenkin eron sellaisessa tilanteessa ilman muuta.

Vierailija
9/9 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista tähän mennessä. Olen siis 16v. :)
Ap