suuri ikäero?

Vierailija

Onko kahdeksan vuotta (tai no perjaatteessa seittemän ku toinen on syntyny alku- ja toinen loppuvuodesta) liian suuri ikäero jos nuorempi on vielä alaikäinen. Hyväksyisittekö esim. omilla lapsilla tai muilla tutuilla tällaisen ikäeron? Jos ette niin miksi?

Kommentit (9)

Vierailija

Ei oo hyvä idea. Ikäerojen merkitys vähenee kun suhteen molemmat osapuolet ovat 20+ vuotiaita. Mutta alle kakskymppiseen ei mielestäni aikuisen ihmisen kannata 'sekaantua'.

Vierailija

8 vuotta ei ole aikuisilla mikään ongelma ikäero, mutta jo toinen osapuoli on lapsi niin se järjettömän iso ikäero. 10- vuotias ja 18- vuotias tai 15- vuotias ja 23- vuotias. Sen ikäisillä on ihan erilainen elämän tilanne. Riskit hyväksikäytöstä.

Vierailija

En todellakaan hyväksyisi! Tuossa vaiheessa henkinen ikäero on vielä suurempi kuin fyysinen, ovat ihan eri maailmoista. Ei voi olla ihan normaali täysi-ikäinen, jos kyttää noin paljon itseään nuorempaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suuri ja hyväksyisin ilman muuta. Minulla ja miehelläni on 12 vuotta ikäeroa, eikä koskaan edes muisteta koko asiaa.

Hyväksyt siis 12-vuotiaan ja 24-vuotiaan seurustelusuhteen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suuri ja hyväksyisin ilman muuta. Minulla ja miehelläni on 12 vuotta ikäeroa, eikä koskaan edes muisteta koko asiaa.

Älä viitsi olla typerä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi olla typerä.

Miten niin? Aloituksessa sanotaan toisen osapuolen olevan alaikäinen ja sinä sanoit hyväksyväsi 12 vuodenkin eron sellaisessa tilanteessa ilman muuta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat