Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta Jyväskylän Kortepohjasta

Vierailija
02.11.2015 |

Onko mielipiteitä Kortepohjasta asuinalueena? Sopiiko lapsiperheelle? Missä kunnossa koulu ja päiväkodit, pystyykö astmalapsi olemaan niissä? Kortepohjan vai Kortesuon päiväkoti? Löytyykö leikkikavereita pienille lapsille (alle 10v).

Harkitaan Kortepohjan ja Lohikosken välillä kumpaan muutettaisiin. Työpaikat tulee olemaan keskustassa. Oon kallistumassa Kortepohjan suuntaan, koska Lohikoskelta huonommat kulkuyhteydet. Kortesuo/Viitaniemi ois mieluisin, mutta siellä huonosti isoja koteja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana alue! Talokanta ei ole hirveän uudenaikaista, mutta toisaalta hinnatkin ovat sitten matalammat.

Vierailija
2/6 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivempi alue kuin lohikoski! Kortepohjasta myös kävelee tosi nopeasti keskustaan.

Vierailija
4/6 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä?

Vierailija
5/6 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa keltinmäkeen :)

Vierailija
6/6 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muuttaa keltinmäkeen :)



Heh. Siellä asuinkin joskus 5kk. Mutta koulu on yksi kaupungin parhaimpia opetustoimen mielestä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä