Miksi vauvat on niin ihania?

Vierailija

Haisee hyvälle,tuhisee ja naureskelee..aivan hurmaavia!OOn niin ihastunut ja rakastunut mun vauvaan!!!

Kommentit (14)

Vierailija

juttelee takaisin..kiljahtelee ja jokeltelee..ihanaa huomata että vauvali kaipaa ja ilahtuu kun tulen huoneeseen..

katselee maailmaa uusilla silmillään.

Ja toi tollanen allspark silmissään...

Vierailija

Minäkin haluaisin ymmärtää. Itse pidän vauvoja vastenmielisinä, mutta esimerkiksi kissanpennut ovat mielestäni vastustamattoman ihania. Varmasti luonnon keino herättää hellyyden ja hoivan tunnetta kun näkee avuttoman ja suloisen vauvan/pennun.

Vierailija

Minäkin haluaisin ymmärtää. Itse pidän vauvoja vastenmielisinä, mutta esimerkiksi kissanpennut ovat mielestäni vastustamattoman ihania. Varmasti luonnon keino herättää hellyyden ja hoivan tunnetta kun näkee avuttoman ja suloisen vauvan/pennun.

Vierailija

Ymmärtääkseni ihmislapset ja eläinpennut on "suloisia" (nappisilmät yms piirteet) jotta ne herättää etenkin emossa hoivahalun/suojeluhalun. Tai tuollaista olen joskus jostain tiedelehdestä lukenut. Mutta tiedä sitten...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vastasyntyneet ovat ainakin ruminta mitä on olemassa heti syvänmerenkalojen jälkeen. On ne ihan söpöjä sitten jonkin ajan päästä.

Kiva huomata että joku muukin on noista vastasyntyneistä samaa mieltä. :)

Vierailija

Oma vauva on sata kertaa ihanampi kuin ihanimmat koiran -ja kissanpennut. En olisi ikinä uskonut ennen omaa lasta, mutta niin se on. Vauva! 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat