Onko sinua kidutettu?

Vierailija

Onko kukaan joutunut Suomessa kidutuksen kohteeksi? Kiinnostaisi kun nyt on viimeaikoina ollut montakin sellaista tapausta ja mietin, että kuinkahan yleistä tuo oikeasti on?

Minä maustan itse ruokani, joten henkilökohtaisesti en ole vaarassa. Miten muut?

Kommentit (7)

Vierailija

On, myös aivopesty. En ole tietenkään sitä itse ymmärtänyt, luin tänään uutisista ja tajusin. Pitäisi mennä kyllä lääkäriin, makuhermoissa on myös jotain vikaa, koska olen tykännyt siitä mitä olen syönyt. Fyysisesti olen muuten oikein terve.

Vierailija

Sillinpala aikoinaan lastentarhassa pakkosyötettiin. Peruskoulun liikuntatunnilla sitten erinäiset telinevoimisteluliikkeet, pelotti ja nolotti ja pahimmillaan sattui. Kouluhammaslääkäri paikkasi puuduttamatta.

Vierailija

Meillä anoppi kiduttaa lapsia pari kertaa vuodessa: pakottaa nukkumaan patjalla lattialla ja tarjoaa perunamuusia. Ihan itkettää, kun en ole ennen tajunnut, miten lapset ovat joutuneet kärsimään.

Vierailija

Voi voi, olen joutunut suomalaisena Aasiassa kidutuksen uhristi, siis jouduin vaikka itse sinne änkesin. En saanut pariin kuukauteen mummon lihapullia, enkä kivikylän nakkeja. Riisiä oli jokapuolella. Kyllä oli kamalaa. Paikalliset söivät itse sitä riisiä käsin ja käyttäytyivät todella törkeästi (käskivät pois), kun vaadin mummon pullia ja nakkeja, joita olen aina tottunut syömään. Asustelin lähes ilmaisessa bungalowissa meren rannalla ja oli melkoisen tylsää, kun minulle ei järjestetty mitään ohjelmaa. Vaadin jalkapallojoukkueen kokoamista, mutta saaren miesasukkaat olivat päivät kalastamassa. Dokasin päivät, kunnes siideri ja kalja loppui saarelta. Vaadin saada sitä lisää ilmaiseksi, koska sitä olisi pitänyt olla tarpeeksi minua varten. Kyllä minä mieleni pahoitin, kun eivät tarpeitani toteuttaneet. Nukuin mielenosoitukseksi ulkona riippukeinussa ja paikalliset häiritsivät aamulla untani, kun lähtivät merelle kalaan. Naureskelivat ohimennessään.

Vierailija

Kävin työmatkalla ja yrittivät tarjota lounaaksi perunamuusia ja lihapataa. Minä totesin, että minähän en saatana kidutukselle alistu ja kävin hakemassa Siwasta maksalaatikon. Suosittelen muillekin jämerää otetta!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat