Kyllä sillä lompakolla on väliä!

Vierailija

Täällä on paljon puhuttu, onko miehen tuloilla väliä ja vastaus omasta puolestani on, että kyllä on.
Olen jo 30 vuotias ja tienaan kohtuullisesti. Vietän omaan makuuni mukavaa elämää. Asuntolainaa on toki vielä jäljellä, mutta pystyn matkustelemaan ja kaupassa ei tarvitse jokaista senttiä laskea.
Jos eteen tulisi tilanne, että joutuisin uutta puolisoa etsimään, niin yksi tärkeimmistä kriteereistä olisi se, että pystyykö esimerkiksi vaikka matkustelemaan.
En oleta miehen maksavan minun elämääni, mutta tulisi tienata sen verran, että pystyy itsensä kustantamaan reissuihin ja vaikka ravintolaan syömään.
Hermot menisi, jos mies olisi koko ajan kitisemässä, ettei ole varaa tuohon tuohon ja tuohon.

Kommentit (6)

Vierailija

Jos mies on kroonisesti rahaton, hänessä on jotakin vikaa. On ammatti hankkimatta, työhalut vähissä, liian suuret menot tms. On äärimmäisen epätodennäköistä, että mies olisi köyhä kuin kirkonrotta mutta muuten aivan erinomaisen hieno ihminen. Pienipalkkainenkin duunari on täysin OK, mutta tyhjätasku ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kroonisesti rahaton, hänessä on jotakin vikaa. On ammatti hankkimatta, työhalut vähissä, liian suuret menot tms. On äärimmäisen epätodennäköistä, että mies olisi köyhä kuin kirkonrotta mutta muuten aivan erinomaisen hieno ihminen. Pienipalkkainenkin duunari on täysin OK, mutta tyhjätasku ei ole.

Olen täysin samaa mieltä. Jos ei aikuinen ihminen osaa elää niin, ettei ole aina perse auki, niin silloin jossain on vikaa.
Ap

Vierailija

Ajattelen aivan samoin. Haluan parisuhteessa säilyttää saman elintason kuin sinkkunakin. En myöskään halua, että miehen elintaso laskisi. Joten paras kumppani on sellainen, joka tienaa suurinpiirten saman verran kuin minäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sillä on väliä vain jos sitä rahaa ei ole paljon. Siis itsellä. Silloin se, että toinen on köyhä on merkityksetöntä. 

Siis silloin kun rahaa on paljon toisen köyhyys on merkityksetöntä. Näin voi esim. naida jonkun elämäntapaintiaanin.

4

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat