Odottavan aika on pitkä, mitä sinä tällä hetkellä odotat?
Kommentit (44)
Minä odotan soittoa jo saadusta työpaikasta. Pitäis tulla soitto alkuviikosta, jossa sovitaan mikä päivä tällä viikolla aloitan, milloin tehdään työsoppari ja mikä on palkka. Ja missä osoitteessa se työpaikka on ja kuka on esimies. Eli olen siis saanut aikamoisen "pimeän" paikan, vaikka verot ja muut maksut ihan oikeasti maksetaan. Arvaa onko ollut pitkä päivä, ja ilmiesesti koko alkuviikko on pitkä...
Mä kuljen kolmonen puhelin kourassa koko ajan, ei edes vessaan uskalla mennä ilman.
-ap
Ensimmäistä ultraa, jotta saadaan tietää onko raskaus edennyt normaalisti. Tein siis plussan vasta eilen!
Viestiä asiakkaalta: kaikki OK, laita lasku!
Synnytyksen alkamista, rv40+5 menossa.
Leikkaukseen pääsyä, joulua, lomamatkaa ulkomaille, asuntolainan viimeisen erän maksamista...
Odotan joulukuuta, lomaa, jouluradiota, glögiä ja lumisia pakkaspäiviä.
Että haudan rauhaan pääsis. Sais hetken levätä. Kyä tää on niin nähty jo.
Eläkkeelle pääsyä. Saas nähdä, mihin asti eläköitymisikä on silloin hilattu.
Että saisin jotain aikaiseksi. Tässä olen työttömänä vielä puolitoista kuukautta, ja paljon tehtävää. Pitäisi käydä silmälääkärissä (työpaikan), mutta tänään ainakin vielä silmien kanssa niin paljon ongelmaa (hh), että en halua julkisille paikoille mennä. Eli silmätulehdus on näin alkuviikoksi.
Halua olisi pestä pari räsymattoa, jotka sopivat talviverhojen kanssa. Haluaisin myös vaihtaa talviverhot ja laittaa muutakin kotia niihin sopivaksi. Sitten haluaisin käydä läpi vaatekaapin, että saan kiertoon kaikki, joita en tule enää käyttämään ja kesävaatteet piiloon.
Haluaisin myös jo opiskella muita juttuja, mutta nämä pari kurssia on nyt vaan suoritettava. Odotan siis sitä inspiraatiota tehdä nämä opiskelut, että saan rentoutua ja sisustaa kotia uusiksi. Olen päättänyt, että ensin työ ja sitten hupi. Jos en saa tätä työtä tehtyä niin "teen" sitä niin kauan, että saan sen tehtyä.
Soittoa lapsen lääkäriltä. Olen sitä koko aamupäivän odottanut ja sen hetken kun kävin vessassa oli puhelin soinut! Nyt odotan että soittaa uudestaan.. Jos soittaa.. Ärsyttävää :/
Pidemmällä ajalla odotan että tämä kuukausi loppuu ja taloudellinen kituutus loppuu. Tämän kuukauden kun selviää niin sitten helpottaa :)
Pakkolomat alko jokavuotiseen tyyliin pyörimään, puhelinta päivystellään taas... Muutaman oluen kävin hakeen, ku vkonloppu tuli oltua hissunkissun ja menoa seuraavalle.
Siivota pitäis joku pvä.
Odotan huomista eläkepäivää. Pääsen taas riemulla maksamaan laskuja, joiden jälkeen jos rahaa jää riittävästi, ostan itselleni yhden Pätkiksen :)
Italianpadan valmistumista, kauhea nälkä... :)
Joulua - sisareni ja pieni kummipoikani tulee Suomeen. Ei olla nähty vuoteen.
Lottovoittoa