Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odottavan aika on pitkä, mitä sinä tällä hetkellä odotat?

Vierailija

Minä soittoa mahdollisesta työpaikasta.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Minä odotan soittoa jo saadusta työpaikasta. Pitäis tulla soitto alkuviikosta, jossa sovitaan mikä päivä tällä viikolla aloitan, milloin tehdään työsoppari ja mikä on palkka. Ja missä osoitteessa se työpaikka on ja kuka on esimies. Eli olen siis saanut aikamoisen "pimeän" paikan, vaikka verot ja muut maksut ihan oikeasti maksetaan. Arvaa onko ollut pitkä päivä, ja ilmiesesti koko alkuviikko on pitkä...

Vierailija

Että saisin jotain aikaiseksi. Tässä olen työttömänä vielä puolitoista kuukautta, ja paljon tehtävää. Pitäisi käydä silmälääkärissä (työpaikan), mutta tänään ainakin vielä silmien kanssa niin paljon ongelmaa (hh), että en halua julkisille paikoille mennä. Eli silmätulehdus on näin alkuviikoksi.

Halua olisi pestä pari räsymattoa, jotka sopivat talviverhojen kanssa. Haluaisin myös vaihtaa talviverhot ja laittaa muutakin kotia niihin sopivaksi. Sitten haluaisin käydä läpi vaatekaapin, että saan kiertoon kaikki, joita en tule enää käyttämään ja kesävaatteet piiloon.

Haluaisin myös jo opiskella muita juttuja, mutta nämä pari kurssia on nyt vaan suoritettava. Odotan siis sitä inspiraatiota tehdä nämä opiskelut, että saan rentoutua ja sisustaa kotia uusiksi. Olen päättänyt, että ensin työ ja sitten hupi. Jos en saa tätä työtä tehtyä niin "teen" sitä niin kauan, että saan sen tehtyä.

Vierailija

Soittoa lapsen lääkäriltä. Olen sitä koko aamupäivän odottanut ja sen hetken kun kävin vessassa oli puhelin soinut! Nyt odotan että soittaa uudestaan.. Jos soittaa.. Ärsyttävää :/
Pidemmällä ajalla odotan että tämä kuukausi loppuu ja taloudellinen kituutus loppuu. Tämän kuukauden kun selviää niin sitten helpottaa :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat