Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen saa apua tällä palstalla?

Vierailija
02.11.2015 |

Minulle linkattiin järkyttävä video ystävän tyttärestä ja hänen kavereistaan. Poliisi ei ota videota pois, sen saa alas vain tarpeeksi monta kertaa ilmiantamalla. Täältä se poistuu sekunteissa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, taidat nyt syyllistyä pahemmanlaatuiseen kiusaamiseen. Tytöt ovat samanikäisiä kanssasi ja levität videota tahallasi? Muista, että sinunkin IP-osoitteesi on jäljitettävissä.

En minä mikään tyhmä ole. Kuule mamma, kuuntrle itseäsi.

Vierailija
22/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Tuossa vaiheessa tytöt alkaa osoittaa hmm... sellaisia merkkejä? Itselläni kun ei ole kosketusta tuonikäisten maailmaan. Voiko tuollaisesta seurata muuta kuin sydänsuruja ja hyväksikäyttöä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs järkyttävää tuossa videossa oli?

Normaalia nykytyttöjen toimintaa.

Niin on, mutta järkyttävää silti. Enpä ymmärrä myöskään aikuisten kyseisenlaista ketkuttelua, mutta jatkuvastihan sitä telkkarissa esitetään, eli sitä pienet perässä mitä isot edellä.

Kai nuo viimeistään siinä vaiheessa haluaa videon poistaa, kun se koulussa pyörii jokaisen älypuhelimessa. No toisaalta silloin on jo myöhäistä.

Vierailija
24/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala. Jos omat tytöt tekisivät vastaavaa, niin kyllä saisivat kuulla kunniansa.

Vierailija
25/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta alle 16 vuotiailta pitäisi kieltää kännykät ja älypuhelimet.

Vierailija
26/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja twerkkaus?

Vierailija
27/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan järkyttänyt, meidän tytöt on justiinsa samanlaisia.

Ai alusvaatteisillaan imitoi jotain seksiliikkeitä  (twerkkaus)? Huh huh.

Oon kai vanhanaikainen, mutta en itse kattoisi tollaista pätkääkään.. Jos kotona käyttäytyy noin ja se on hyväksyttävää, niin varmasti tekee tota myös muualla, mikä taas antaa kanssa ihmisille (miehille/pojille) ihan vääriä ajatuksia ton ikäisistä.. :(

Hullua ajatella, millaista on kasvattaa omaa tyttöä mahdollisesti joskus 10-15 v. päästä.. Mutta, sallikoot muut vanhemmat kaiken maailman seksistiset muotihommat, mun tyttärellä sentään tulee olemaan enemmän järkeä päässä ja joku arvo....

N26

Vierailija
28/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, taidat nyt syyllistyä pahemmanlaatuiseen kiusaamiseen. Tytöt ovat samanikäisiä kanssasi ja levität videota tahallasi? Muista, että sinunkin IP-osoitteesi on jäljitettävissä.

Miksi te käytätte termejä joita ette tunne? IP-osoitteesta saa selville vain maan ja paikkakunnan josta viesti on kirjoitettu. Ellei se sitten mene monen serverin kautta niinku jokaisella fiksulla tuetokoneen käyttäjällä. T:datanomi.

Vierailija
29/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg!

Vierailija
30/30 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mähän tunnen ton yhen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme