Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten raskausdiabeetikko-äiteihin suhtaudutaan synnärillä?

Vierailija

Pelottaa jo valmiiksi, vaikka sokeriarvot pysyneet kurissa "narahtamisesta" lähtien, paino ei ole noussut liikaa ja vauvan kokoarvio täysin normaali. 

Silti pelottaa, että saan jotenkin huonompaa kohtelua.

Kommentit (10)

Vierailija

Noh, nettipalstojen ja tuttujen mukaan kaikki hoitajat synnärillä ovat ilkeitä sadisteja, jotka vittuilevat ihan tasapuolisesti kaikille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Noh, nettipalstojen ja tuttujen mukaan kaikki hoitajat synnärillä ovat ilkeitä sadisteja, jotka vittuilevat ihan tasapuolisesti kaikille.

Niin ja olen siis itsekin synnyttämässä lähiaikoina, joten varaudutaan kaikkeen.

Vierailija

Ei mun sisko ainakaan mitään tylyä asennetta kohdannut, vaikka insuliinia joutuikin piikittämään.

Sen sijaan sai kyllä selvitä synnytyksestä + osastolla lähinnä omin avuin koska oli jo 5. lapsi. Kuulemma "osasi jo synnyttää yksinkin". Turhaan yritti kysellä neuvoja, vaikka paljon olisi niitä tarvinnut. Edellisestä synnytyksestä oli kuitenkin jo 8 vuotta vierähtänyt...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mun sisko ainakaan mitään tylyä asennetta kohdannut, vaikka insuliinia joutuikin piikittämään.

Sen sijaan sai kyllä selvitä synnytyksestä + osastolla lähinnä omin avuin koska oli jo 5. lapsi. Kuulemma "osasi jo synnyttää yksinkin". Turhaan yritti kysellä neuvoja, vaikka paljon olisi niitä tarvinnut. Edellisestä synnytyksestä oli kuitenkin jo 8 vuotta vierähtänyt...

Huh.. Eikö tuolla periaatteella olisi voinut sitten jo synnyttää kotona, kerta ajatellaan että pitäisi itse osata.

Ymmärrän että on varmaan ruuhkaa ollut ja muut huoneet täynnä ensisynnyttäjiä ja tällä taas menneet kaikki synnytykset nappiin, mutta eihän nyt silti saisi synnyttäjää jättää yksin. Hänkö niitä monitoreja jne. osaa lukea niin hyvin, että näkee jos jotain on pielessä...

Vierailija

Mulla oli ruokavaliohoitoinen radi. Lapsen verensokeria seurattiin ja hän sai parina ekana päivänä lisämaitoa, kun olin itse rajun synnytyksen jälkeen tosi huonossa kunnossa ja lääkkeissä eikä maito noussut kunnolla. Kun maito nousi ja se alkoi riittää vauvalle, päästiin kotiin. Siinäpä se.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat