Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntemukset keskenmenon jälkeen

Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Olin ensimmäistä kertaa raskaana ja sain km vkolla 5. Alkuraskaudessa oli vahvoja raskausoireita ja "tunsin"olevani raskaana. Vkon 4 vaiheilla tuli menkkatyyppisiä tuntemuksia,mitkä kestivät tuohon vkolle 5. (6.10.15) Tällöin heräsin aamulla viiltävään,aaltoilevaan kipuun mikä oli häpyluun alueella.Vuoto alkoi myös ja se oli samanlaista kuin olisi ollut kuukautiset,tosin kipuja oli enemmän. En nähnyt suuria hyytymiä.Vuotoa kesti n.1,5 päivää.Tänä aikana loppuivat kaikki raskausoireet ja olo oli kaikkineen tyhjä.

Siitä noin viikko alkoivat menkkatyyppiset tuntemukset,mitä on kestänyt tänne saakka. Nyt km noin 4 viikkoa. Välillä tuntuu,että menkat alkaa justiin. Aaltomaisia tuntemuksia. Nännit ovat myös olleet reilun viikon verran arat (ei niin kipeät kuin raskaudessa).
Monenlaisia oireita ja mieliala heittelee tosi paljon,mikä ei ole yhtään minua.

Neuvolasta aikaisemmin sanoivat,että olisiko ollut tuulimuna. Ei tarvinnut käydä,kun oli niin alussa.Tein testin vuodosta 3 päivän jälkeen. En ollut enää raskaana.
Mitä tämä oireilu nyt on?
Olen 35v ja ärsyttää,kun en tiedä mikä on normaalia ja mikä ei. Ehkä sekin vaikuttaa mielialaan...
Gynelle menoa olen miettinyt,mutta arvelen että sanoo minun olevan vain hätäinen. 😊

Kommentit (2)

VillaAnki
Seuraa 
Liittynyt9.10.2015

Vastaan itse tähän vielä.😊Odotetut kuukautiset alkoivat viimein eli tänään. Mielelle helpotus,että tulivat vihdoin. Täytyy vaan toivoa,että näiden jälkeen onnistuisi uusi raskaus mahdollisimman pian.
Alkuraskauden keskenmenosta saisi olla lisäinfoa enemmän jossain. Ainakin itse koen,että olisi monenlaista kysymystä pienessä päässä.Tunteet ovat myllerryksessä.

Mia Terveydenhoitaja
Seuraa 
Liittynyt8.6.2015

Hei,

kokemasi tuntemukset keskenmenon jälkeen ovat voineet olla hormonaalisia, kun kehosi on palautunut keskenmenosta taas sinulle tyypilliseen kuukautiskiertoon.

Mukava kuulla, että kuukautisesi alkoivat. Voitte nyt alkaa taas yrittää uutta raskautta.

Toivon, että tulet raskaaksi taas mahdollisimman pian. Onnea yritykseen! :)

t. Mia, terveydenhoitaja

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat