Kp 40 ja vain "kokeiltu" ilman kumia???

Vierailija

Kierto on heitellyt välillä 25-33 synnytyksen jälkeen ja nyt on kp 40, eikä kuukautisia näy. Ollaan vaan ns kokeiltu vähän aikaa seksiä ja laitettu pian kumi paikoilleen. Enhän voi olla raskaana?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu, mitä ääliöitä tällä palstalla on ja vielä äitejä.

Eipä sitä neuvolassa turhaan painoteta, että iso osa aborteista tehdään suht tuoreille äideille, kun tuore iskä ja äiskä eivät vaan ole sen yhden lapsen jälkeen jo oppineet mitä voi tapahtua jos harrastaa seksiä ilman ehkäisyä.

Vierailija

Totta kai on mahdollista, että olisit raskaana, mutta jos tilanne on mennyt kuten kuvailet (ettei mies ole ollut edes lähellä laukeamista, siinähän se rajanveto on sitten jo hankalampaa, ehtiikö yhtään laueta sisään) ja sinulla on vielä suht tuore synnytys takana, jolloin kierto hyvinkin voi hakea vielä pituuttaan, niin todennäköisyydet puhuisivat sen puolesta, ettet olisi.

Vierailija

Mekään ei käytetä kondomia. Ihan suhteen alussa jätettiin jo pois. Kun on säännöllinen kierto ja mies pystyy ovulaation aikaan vetämään ajoissa pois ei ole mitään ongelmia. Toisaalta itse ainakin toivoisin lasta, joten raskaus olisi iloinen yllätys. Tiedän, että mieskin haluaa joskus. Mutta enpähän näin kuitenkaan raskaaksi ole tullut.

Vierailija

Suuri osa liian pieniä. Epämukavia käyttää ja häiritsee muutenkin fiilistä :) Mut onneks on muita ehkäisykeinoja.  Kondomi on ok irtosuhteissa, mut arjessa inhottava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mekään ei käytetä kondomia. Ihan suhteen alussa jätettiin jo pois. Kun on säännöllinen kierto ja mies pystyy ovulaation aikaan vetämään ajoissa pois ei ole mitään ongelmia. Toisaalta itse ainakin toivoisin lasta, joten raskaus olisi iloinen yllätys. Tiedän, että mieskin haluaa joskus. Mutta enpähän näin kuitenkaan raskaaksi ole tullut.

On tainnut klamydia arpeuttaa munasarjat tukkoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä klamydia? Sinullako on? Minulla nimittäin ei ole. Jos siittiöitä ei mene emättimeen ovulaation aikaan niin eihän sitä kai raskaaksi voi tulla. Ja meillä ei ole mennyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä klamydia? Sinullako on? Minulla nimittäin ei ole. Jos siittiöitä ei mene emättimeen ovulaation aikaan niin eihän sitä kai raskaaksi voi tulla. Ja meillä ei ole mennyt.

Jos kerran molemmat kävitte testeissä suhteen alussa, mikset hankkinut itsellesi kunnon ehkäisyä samalla reissulla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran molemmat kävitte testeissä suhteen alussa, mikset hankkinut itsellesi kunnon ehkäisyä samalla reissulla?

En halua käyttää hormoneja tai että minuun laitetaan mitään ylimääräistä. Mikä sun ongelma on? Meillä toimii tämä ja raskaus ei haittaisi yhtään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat