On nää libresset surkeita

Vierailija

Ostin ekan kerran. Vuokkoset (koetan suosia kotimaisia) oli loppu ja nää oli tarjouksessa, joten ostinpa sitten näitä. Tämä viimeisin meni myttyy jo ennen kuin ehdin paikoilleen laittaa. Pitävä teippi on, niin pitävä, että kun meni myttyyn ei auki saa. Lisäksi karvat tarttuu niihin ja ohivuotoja tulee enemmän. Miten jotkut kehuvat näitä? Mikä tahansa halpisside on paljon parempi. 

Kommentit (12)

Vierailija

Itse ostan juuri noita Libresse-siteitä, pitävät hyvin, ei tule ohivuotoa, enkä onnistu myttäämään. Ostan usein reilun kokosen pakkauksen. On tullut kokeiltua useita siteitä, 13-vuotiaasta tänne 46-vuotiaaksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun alwaysit pilattiin. Muutenkin huono olo aina menkkojen aikaan nii meinaa oksennus tulla siitä hajusta :(

Loppui niiden ostaminen seinään kun hajusteet ilmestyi. 

Vierailija

Mäkin dumppasin Alwaysit ton hajun takia, mut nyt ei haittaa yhtään koska noi Rainbown's siteet onkin minusta tosi paljon parempia, ne ei ole sellaisia äklön hiostavia muoviläpysköitä niin kuin noi Alwaysit, ja hintaakin on muistaakseni euron verran vähempi per paketti :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mäkin dumppasin Alwaysit ton hajun takia, mut nyt ei haittaa yhtään koska noi Rainbown's siteet onkin minusta tosi paljon parempia, ne ei ole sellaisia äklön hiostavia muoviläpysköitä niin kuin noi Alwaysit, ja hintaakin on muistaakseni euron verran vähempi per paketti :)

hieno autocorrect, puhelin :p Siis Rainbow'n

Vierailija

Itse yllätyin positiivisesti, kun ostin jälkivuotoon libresseä ja vuokkosia. Olin aikaisemmin käyttänyt alwaysia, mutta luin jostain keskustelupalstalta, että always olisi huono jälkivuotoon, kuin tikit saattavat tarttua helpommin kiinni sen pintaan. Nykyään käytän libresseä, vuokkosia ja kestositeitä. Pitäisi alkaa taas käyttää kuukuppia, jota käytin myös välillä. En vaan ole täysin tyytyväinen kuukuppiin, kun tuntuu, ettei rakko tyhjene kunnolla, jos kuppia ei poista pissaamisen ajaksi.

Vierailija

Ei ap alwaysia käytä. Vuokkosia ja aiemmin Pirkkaa, mutta lopetin kun pirkka-siteiden valmistus siirtyi Belgiaan. Hätätapauksessa S-ryhmän halpissiteitä, mutta tänään AV:lla oli, että Xtra olisi kotimainen, onko? 

Vierailija

Käytin Alwaysia, kunnes ne.pilattiin hajulla. Nyt olen totutellut Vuokkosten puuvillapintaisiin.

Minusta Vuokkoset ja Libresset ovat aika samantasoisia. Alwayseihin verrattuna huonommat siivekkeet.

Vierailija

Alwaysin hajusta vielä se, että ostin Vuokkosia niiden vierestä ja käsittämätöntä, että ne Vuokkoset haisevat häiritsevästi. Onpa voimakas haju, kun kaupassakin siirtyi.

Vierailija

Noi Rainbowt on muuten kivan hiljaisia, sen muovikääreen voi avata suht äänettömästi toisin kuin vaikka Always joka rapisee niin, että varmaan naapurikin kuulee mitä vessassani teen :p

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat