Oletko miesten perään itkevä nainen, vaiko nainen, jonka perään miehet itkevät?

Vierailija

Mitä piirteitä sinussa on, jotka mielestäsi asettavat sinut tuohon ryhmään? Oletko ollut aina samanlainen, vai onko tilanne muuttunut vuosien saatossa? Oletko jopa vaihtanut ryhmästä toiseen?

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

En koskaan ole jäänyt itkemään miesten perään, mutta muutama miehistä on jäänyt kyllä itkemään suhteen loputtua. Luultavasti sitä miksi näin on käynyt pitäisi kysyä noilta miehiltä, molemmilla todennäköisesti olisi omat syynsä.

Vierailija

Jänniä vastauksia, kun toisaalta palsta on koko ajan täynnä "yhyy, mieheni jättää mut" tai "mieheni pettää, mutten halua erota" -aloituksia. Ehkä nuo takertujat eivät vain viitsi avata tätä ketjua.

Vierailija

En ole kumpaakaan. Mulla on haluamani mies, joten itsellä ei ole tarvetta itkeskellä. Muita en viettele niin että heillekään tulisi, vaan pysyn asiallisenystävällisissä väleissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa onko mun perään koskaan itketty. Mä en itke miesten perään, vaan syljen kasvoille. 

Kirjaimellisesti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa onko mun perään koskaan itketty. Mä en itke miesten perään, vaan syljen kasvoille. 

Kirjaimellisesti?

Henkisesti. Tosin usea mies on sylkenyt mun kasvoille kirjaimellisesti,

Vierailija

Olen mt-ongelmainen (masennus, pers.häiriö) erittäin ylikiltti ja mielistelevä persoona, ja ehdottomasti se, joka itkee miesten perään. Mun perään ei todellakaan itketä. Olen myös läheisriippuvainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä olen miesten perään itkijä. Olen aina ollut. Valitsen vääränlaisia miehiä.

Älä analysoi kyökkipsykologialla. Sä valitset vääriä miehiä koska kaikki miehet on vääriä. Ne on kuraa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat