Haaveena lastensuojelu työpaikkana!

Vierailija

Olen nuori lapseton nainen, ollaan yritetty ties kuinka monta vuotta lasta mutta tuloksetta. Nyt päätin tai haluaisin opiskella sossuksi. Ala vaikuttaisi omalta ja olisin todella vahvaluonteinen persoona, periksi ei anneta helposti. Huostaanotto kiinnostaa ja olisi kiva olla mukana huostaanotto tilanteissa ja tehdä niitä. Niistähän saa ihan mukavasti rahaa (provikoita) huostaanotetuista... Kertokaa miten voisin hakea sossu koulutukseen? Olisin todella kiinnostunut alasta...

Kommentit (15)

Vierailija

Aika idiootti olet jos kerran nautit oikein huostaanotto tilanteista! Tai oikeastaan olet päästäsi pimeä!! Toivottavasti et pääse alalle! Olet liian empatia kyvytön ihminen!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lokakuun liike <3 Onkin ollut jo ikävä...

Enpä minä sellainen ole, voisin olla hyväkin alalla. Lapset kuuluvat ehdottomasti omakoti taloihin ja voisin ajaa meidän lapsettomien puolta..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä minä sellainen ole, voisin olla hyväkin alalla. Lapset kuuluvat ehdottomasti omakoti taloihin ja voisin ajaa meidän lapsettomien puolta..

Ja ajaa myös samalla sijoituskotien omistajien puolta. Riittää heilläkin sitten kaviaaria joulupöydässä.

Vierailija

Etpä sinä näytä paljon välittävän lapsista! Ensinnäkin sä jo nyt suunnittelet jo sitä kuinka paljon sä saat rahaa siitä! Kehuskelet kuinka haluaisit olla huostaanottotilanteissa mukana! Se ei ole lapselle helppo paikka ja toiseksi en ymmärrä ihmisiä jotka näitä huostaanottoja tehtaille rahan takia!!!!!!!! Sinä et todellakaan sovi alalle!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etpä sinä näytä paljon välittävän lapsista! Ensinnäkin sä jo nyt suunnittelet jo sitä kuinka paljon sä saat rahaa siitä! Kehuskelet kuinka haluaisit olla huostaanottotilanteissa mukana! Se ei ole lapselle helppo paikka ja toiseksi en ymmärrä ihmisiä jotka näitä huostaanottoja tehtaille rahan takia!!!!!!!! Sinä et todellakaan sovi alalle!!

Hyvä neiti huutomerkki, ehkei kannata ihan jokaista provoa uskoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nielaisit tämän sitten ihan kokonaisena.

Mä en tiedä kumpi on hölmömpi tämä ap:n provo vai nämä vastaukset.

Vierailija

Toivottavasti tällaisia ihmisiä ei ole olemassa, olemme itse sossun asiakkaita... Ja jos siellä tuollaisia työskentelee niin elämme painajaisessa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ajaa myös samalla sijoituskotien omistajien puolta. Riittää heilläkin sitten kaviaaria joulupöydässä.

Just joo!!!! Vai että kuuluu oikein lapset omakotitaloihin!! Hitto mikä saakelin sekopää olet!!!!!!! Sun ajatus maailmaski on ihan pimeä!!! Ei millään tavalla terve!!! Toivottavasti epäonnistunut elämässäsi!!! Ettet pääse Töihin!!!

Vierailija

Ja jälleen yksi osoitus siitä, millaisilta ihmisiltä niitä lapsia otetaan huostaan. Tämäkin ap on varmaan jo kertonut tarinansa kaikilla sossuja dissaavilla sivustoilla. Mitään niihin lisäämättä ja mitään niistä pois jättämättä, tietenkin. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat