Mitä tekee hyvällä kropalla kun on ruma naama?
Tuli vaan tässä mieleen kun tuntuu, että vaikka olisi kuinka hyvä kroppa niin susta ei pidetä jos sulla on ruma naama. Kokemusta on omalta kohdalta, eli koskaan ei sanota kauniiksi, mutta kropasta tulee kehuja. Mitä tällä hyvällä keholla nyt sitten tekee jos naama on kuitenkin ruma? Seksiä saa, mutta ei ole koskaan tarpeeksi hyvännäköinen oikeeseen suhteeseen. En tiedä onko muilla tästä kokemusta, mutta omasta mielestäni tämä on todella turhauttavaa. 😐 Pelastaako hyvä vartalo loppupeleissä yhtään huonoa naamakerrointa? Vai onko se vain toisin päin, että kauneus pelastaa "huonon" vartalon?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Irtoseksiä saa, muuta ei. Mulla on hyvä vartalo. Mutta en ole koskaan ollut suhteessa, en toki sanoisi kasvojeni olevan rumat, mutteivät tarpeeksi kauniit vaan vain tavalliset...
Ylipäänsä en tiedä mitä sanoisin omien kasvojeni ja vartalon yhdistelmästä. Saan ulkona käydessä aina eniten epätoivottua häirintää miehiltä mitä kaverit eivät saa ja tätä tulee vaikka päällä farkut ja peittävä yläosa.
Tutkimusten mukaan yhden yön seuraksi naista valitessa miehille tärkeää hyvä vartalo. Parisuhdetta ajatellessa taas on väliä enemmän kasvoilla.
Niinpä... Tuntu jotenkin masentavalta tämä sun teksti vaikka tottahan se on. AP
Ei niiden kehujen/kehumattomuuden perusteella kannata vetää johtopäätöksiä, koska riippuu miehestä onko kehuvaa sorttia.
Mutta se juuri on paljastavaa naiselle, jos ottajia ei ole kuin seksiin ja suhde ei miestä kiinnosta. Mun tuntemat kauneimmat naiset on aina saaneet kenet tahansa miehen, oli vartalo millainen tahansa. Viestin 19 kirjoittaja...
" ekalle kirjoittajalle vielä, että mun kaveripiirissäni asia menee juuri toisin päin. Kauniit saa kenet vaan. Hyvä kroppa ei katso mitään jos on vähänkin erilaiset kasvot. Itse saan näitä yhden illan juttuja vain. Ja seksisuhteita. Ei sillä, etteikö seksi kelpaisi, mutta nyt alkaa kaipaamaan jotain muutakin enemmän".
AP
Harmi, jos näin on. Älä kuitenkaan vielä heitä kirvestä kaivoon. Vaikutat mukavalta ihmiseltä. Katsele ympärillesi, ja ennekaikkea, yritä nauttia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
" ekalle kirjoittajalle vielä, että mun kaveripiirissäni asia menee juuri toisin päin. Kauniit saa kenet vaan. Hyvä kroppa ei katso mitään jos on vähänkin erilaiset kasvot. Itse saan näitä yhden illan juttuja vain. Ja seksisuhteita. Ei sillä, etteikö seksi kelpaisi, mutta nyt alkaa kaipaamaan jotain muutakin enemmän".
AP
Harmi, jos näin on. Älä kuitenkaan vielä heitä kirvestä kaivoon. Vaikutat mukavalta ihmiseltä. Katsele ympärillesi, ja ennekaikkea, yritä nauttia elämästä.
Kiitos. 😊 En ole todellakaan vielä menettänyt toivoani. Olenhan vasta aika nuorikin ja elämä edessä. Tässä vaan jotenkin viime aikoina on tullut pohdittua tätä asiaa, että kuinka kauneus onkin niin tärkeää miehille. Tai kun tuntuu, että ei vaan kelpaa kenellekään vaikka en ole edes nirso. Ja kun kattoo vierestä kun kauniita ystäviä ja muita naisia vain pokaillaan. Mutta ehkäpä semmoinen mies vielä tulee vastaan, joka arvostaa sitä sisintä eikä etsi mitään missiä. 😄 AP
Miten naisena voi muka olettaa, että kysyntä parisuhteeseen tästä nousisi kun seuraavana tiedossa on rupsahtaminen?
Oon miettiny monta kertaa samaa kuin ap. Kroppani on aina ollut hyvä, mutta naama kuin petolinnun perse. Nyt vanhemmalla iällä (olen nyt 35) tosin olen alkanut arvostaa että mussa on edes jotain hyvää. Olen myös alkanut saada kehuja miehen kavereilta, jotka kehuu mun simpsakkaa olemusta. Kasvoista en ole saanut kehuja ikinä. Nuorena mulla oli paljon irtosuhteita ja ajattelin etten tulisi ikinä kelpaamaan kellekään, mutta kyllä mä kuitenkin hienon miehen löysin ja nyt on kaksi lastakin jo. Nuorena sain baarissa usein kuulla, että "tiukka perse ja isot tissit" ja totta se varmasti olikin silloin. Nyt kiloja on jo kertynyt mutta kropan mittasuhteet on kuitenkin ihan hyvät eikä ole ylipainoa. Minkä ikäinen ap olet? Uskon että opit arvostamaan hyvää vartaloa myöhemmällä iällä kun hoikkuus ei ole enää itsestään selvyys. Ja jos minäkin (ehkä maailman rumin naama) onnistuin miehen löytämään niin mikset sinäkin.
Vähän vaan meikkiä ja olet valokuvamalli. Minulla taas on päinvastoin, oikeastaan haluaisin vaihtaa. Olisi kiva pitää minihameita, mutta ei näillä säärillä voi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaan meikkiä ja olet valokuvamalli. Minulla taas on päinvastoin, oikeastaan haluaisin vaihtaa. Olisi kiva pitää minihameita, mutta ei näillä säärillä voi.
Miehet etsivät niukasti meikattuja, luonnollisen kauniita "naapurintyttö"-look naisia parisuhteeseen.
Jos omat kasvot eivät ole luonnostaan kauniit joutuu käyttämään runsaasti meikkiä että kasvoistaan saa edes nätihköt ja miehille tämä nainen menee sitten jo "vain seksilelu"-kategoriaan. Näin oma kokemus.
Nuorena kaveri tykkäsi enemmän naamasta ja minä kropasta. Sovittiin sitten, että se saa pitää kauniit pullukat ja minä sitten timmi kroppaiset.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena kaveri tykkäsi enemmän naamasta ja minä kropasta. Sovittiin sitten, että se saa pitää kauniit pullukat ja minä sitten timmi kroppaiset.
Mutta tuskinpa sinäkään jaksaisit suhdetta sellaisen naisen kanssa, jonka naama ei miellytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuskinpa sinäkään jaksaisit suhdetta sellaisen naisen kanssa, jonka naama ei miellytä?
Ei se ole koskaan ollut kynnyskysymys. Kerran kaveri suositteli naisensa ystävää joka oli jäänyt sinkuksi. Kroppa oli kunnossa, mutta naama kuin petolinnulla. Etin sitä sitten ravintolassa, mutta kerkesi kadota johonkin. Parin kuukauden päästä näin tämän kaverini uudestaan ja tämä nainen jo kuulemma seurusteli.
Siinä meni sitten sekin petolintu :)
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä saanut sellaisen käsityksen että miehille kroppa on tärkeämpi. Mieluummin otetaan hoikka, timmi "butterface" kuin kauniskasvoinen mutta ylipainoinen nainen. Ei miehiä niin joku isohko nenä häiritse, jos kroppa ja tyyli on kunnossa.
Näin on. Mies ottaa suhteeseen mieluummin hyväkroppaisen butterfacen, kuin kauniskasvoisen läskin. Satunnaisen seksin suhteen miehillä ei yleensä ole paljon vaatimuksia, sillä suurin osa miehistä panee mitä vain. Eli läskikin nainen usein saa edes seksiä, vaikkei parisuhdetta löytyisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole koskaan ollut kynnyskysymys. Kerran kaveri suositteli naisensa ystävää joka oli jäänyt sinkuksi. Kroppa oli kunnossa, mutta naama kuin petolinnulla. Etin sitä sitten ravintolassa, mutta kerkesi kadota johonkin. Parin kuukauden päästä näin tämän kaverini uudestaan ja tämä nainen jo kuulemma seurusteli.
Siinä meni sitten sekin petolintu :)
Okei, olen oikeasti vaan aika hämmentynyt kun olen aina kelvannut vain ja ainoastaan seksisuhteisiin, mutten sen vakavampaan. Että taitaa ne petolinnun kanssa seurustelemaan kykenevät miehet olla kaikki jo varattuina. Ei ap.
Seurustelin naisen kanssa, jolla oli omasta mielestään ruma naama. Seurustelu loppui, koska en jaksanut toimia hänelle tukihenkilönä oman naamansa takia. Naamalla itsessään ei ollut vaikutusta eroon, ainoastaan huonolla itsetunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä saanut sellaisen käsityksen että miehille kroppa on tärkeämpi. Mieluummin otetaan hoikka, timmi "butterface" kuin kauniskasvoinen mutta ylipainoinen nainen. Ei miehiä niin joku isohko nenä häiritse, jos kroppa ja tyyli on kunnossa.
Näin on. Mies ottaa suhteeseen mieluummin hyväkroppaisen butterfacen, kuin kauniskasvoisen läskin. Satunnaisen seksin suhteen miehillä ei yleensä ole paljon vaatimuksia, sillä suurin osa miehistä panee mitä vain. Eli läskikin nainen usein saa edes seksiä, vaikkei parisuhdetta löytyisikään.
Mulla on yks kaveripoika ja olen kysynyt häneltä asiaa, että onko yhden illan jutuissa ulkonäöllä väliä. Hänen mielestään on, koska ei haluaisi tuhlata yhtä yötä petolinnun perseeseen. En sitten tiedä muista, mutta näin tämä ystäväni sanoi. Kännipanot on sitten asia erikseen ja aamulla hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin naisen kanssa, jolla oli omasta mielestään ruma naama. Seurustelu loppui, koska en jaksanut toimia hänelle tukihenkilönä oman naamansa takia. Naamalla itsessään ei ollut vaikutusta eroon, ainoastaan huonolla itsetunnolla.
En minä ole koskaan kertonut miehille mitä mieltä olen kasvoistani. Olen itsevarma ja pidän itse itsestäni, mutta onhan mulla arviointikykyä ja tiedän miten vertaudun muihin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on sietämätöntä kun nainen alkaa vaatimaan kehuja itsestään. Ei väkisin voi kehua, jos ei itse ole jotain mieltä.
Etenkin kun aletaan kyselemään vaikka a kupin rinnoista, että onko ne hyvät. Ehkäpä ne rinnat eivät ole olleet suhteen syy, kun pidän C/D kokoisista. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole koskaan kertonut miehille mitä mieltä olen kasvoistani. Olen itsevarma ja pidän itse itsestäni, mutta onhan mulla arviointikykyä ja tiedän miten vertaudun muihin naisiin.
Minulla sama juttu. Eihän sitä toisille mene itkemään, että onpas mulla nyt ruma naama. Kyllä sen siitä itse tajuaa kun näkee miltä muut näyttävät ja miltä itse näyttää. Ja kehuista tietenkin. Meikillä voi yrittää saada itseään paremman näköiseksi, mutta ei sekään aina onnistu. Huonosta itsetunnosta ei ole kyse. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on sietämätöntä kun nainen alkaa vaatimaan kehuja itsestään. Ei väkisin voi kehua, jos ei itse ole jotain mieltä.
Etenkin kun aletaan kyselemään vaikka a kupin rinnoista, että onko ne hyvät. Ehkäpä ne rinnat eivät ole olleet suhteen syy, kun pidän C/D kokoisista. M
Totta :/ Tuo onkin syy miksi ei viitsi enää tutustua miehiin, koska toisaalta ei kestä sitä kehumattomuutta/valehtelua ja toisaalta en kestä sitäkään kun tietää ettei mies yksinkertaisesti voi pitää näitä kasvoja kauniina.
Mä olen kauniskasvoinen ja hoikka, mutta kroppa on ruma. Isot luut, pienet tissit, selluliittia ja muutenkin epäsopusuhtainen. Timmiksi ei voi kutsua.
Mua on usein kehuttu kauniiksi. Mutta ne jotka ovat suhteeseen halunneet, ovat ihastuneet myös luonteeseeni. Kanssani on kuulemma helppo olla.