Miesystävän ex vaimo...
Mikä on teidän mielestä kohtuullista yhteydenpitoa miehen ja ex vaimon välillä, kun on lapsia?
Ymmärrän toki, että harrastuksiin vieminen yms. Viestittelevät niistä..
Ex vaimo laittelee siis jatkuvalla mitalla viestejä. Tänään huomasin, kun siivosin ja mies oli suihkussa, että hänelle tuli viesti exältä. ( Kuva korkokengistä mitkä oli ostanut itselleen)
Mies tekee muutenkin kaikki mitä exä pyytää
Kommentit (79)
Laitoin miehelle viestin, että voi kertoa exälle, että lopettaa minun nimittelyn ja haukkumisen, sekä flirttailevat viestit. Tai muuten minä voin kertoa asiani hänelle :D
Olikohan viesti liian hyökkäävä tai nolo? No, menipä ainakin varmaan perille.
Tuntuu, että olen toinen nainen ja ex-vaimo on pyhimys. Hän voi tehdä mitä vaan, ja menee miehen kanssa miehen suvun yhteisiin juhliin.
Kesällä esim. oli miehen kummipojan rippijuhlat. Kysyin, että meneekö se yksin, ja luulin, että pyytää minut mukaani.
Mies sanoi, että menee yksin, mutta myöhemmin selvisi, että ex oli mukana juhlissa, eikä sen takia voinut ottaa minua mukaani.
Ap
On kyllä läheinen suhde miehelläsi ja exällä. Ja miksi valehtelee?
Tossa koko hommassa on jotain tosi omituista. Katkeruutta?
Todella törkeää ja loukkaavaa.
Jos mies on oikeasti noin lapamato, ja ei välitä tunteista niin sinuna jättäisin miehen.
Ex vaikuttaa oudolta.
Kun me erosimme miehen kanssa 10vuotta kestävästä avioliitosta, niin saattaa olla viikkokin, että ei viestitellä.
Muksut vaihtavat kotia perjantaisin, ja kyydit hoituvat mutkattomasti. Jos miehellä on lapset, niin se hoitaa yksin kuljetukset ja muut. Ja hoidan myös yksin kyydit jne. En paljon vaivaa exää.
Tänään kylläkin laitoin tekstiviestin aamulla ja sanoin lapsen kaverin syntymäpäivälahjasta, kun hän ei tiennyt siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin miehelle tänään varmaan monta sivua pitkän tekstiviestin just tähän asiaan liittyen miltä musta tuntuu niitten välinen suhde.
Noh, mies soitti äsken ja puhui ihan kaikesta muusta kuin siitä viestistä?! Olisi kohteliasta edes jotain kommentoida.
Miehelle on niin vaikeaa puhua exästä, en vaan tiedä miksi?
AP
hän ei pysty puhumaan, koska hänellä itselläkään ei ole sanoja siihen, mistä suhteesta on kyse. Jos tilanne olisi selkeä, hän sanoisi.
Minulta löytyy kanssa kokemusta miehestä, kenen ex oli tosi rasittava!
Yritin jutella miehen kanssa siitä, että minua vaivaa ja häiritsee exän jatkuva viestittely.
Mies ei kommentoinut asiaa muuten, kuin sanoi, että liittyy lapsiin.
Noh, minä halusin uskoa miestä, mutta tuntui oudolta niin paljon viestejä lapsista?
Mies meni lenkille ja luin viestit, tiedän noloa!
Anyway, exä laitteli melkein joka päivä viestejä niiden avioliitosta ja sitten kehui miten hyviä ja onnellisia ne ovat, kun niillä on niin ihanat lapset. Eikä siinä mitään nyt ollutkaan tavallaan erikoista, mutta miksi joka päivä pitää vakuutella elämää ja puhua entisestä elämästä?
Ja mies puolusteli aina...exää.
Minä kun erosin edellisestä vaimosta, niin sanoin kyllä hyvin selvästi, että minulla on uusi nainen.
Lapset tutustuivat ja otin mukaan todellakin kaikenmaailman kissanristiäisiin.
Sehän on selvää, että miehesi puolustelee ex-vaimoaan.
Kyseinen mies ei ole ehkä oikea mies sinulle.
M42
Ap, exällä on valitettavasti lapset, jolla se pystyy kontrolloimaan ja hallitsemaan miestä mielinmäärin, vaikka se julmalta kuulostaakin.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni ei oikein ole mitään juttelutyyppiä, vaikka eilen puhuin tästä asiasta.
Mies itse soittaa ja kysyy kyytejä yms. Suoraan lapsille, toisin kuin exänsä tuntuu, että hänen on pakko saada jutella miehen kanssa.
Myönnän, olen ehkä hieman mustasukkainen, mutta turhauttaa kun olemme kaukosuhteessa ja näemme joka toinen viikonloppu. Jos exä soittaa illalla, kun olimme syömässä ravintolassa, että voisiko ( mies) hakea flunssalääkettä kun oli niin hirveän huono olo, siis exälle! Mies meni kuuliaisesti sitä hakemaan ja jäin ravintolaan yksin istumaan. Ap
Vakavan keskustelun paikka. Mikä suhde on tuollainen, jossa nykyinen jätetään kesken treffien ja juostaan hakemaan lääkettä eksälle? Eiköhän se eksäkin ole ihan aikuinen ihminen ja selviää yhdestä perusflunssasta kuuman juotavan voimin, ellei ole sattunut tajuamaan pitämään lääkekaappiaan varustettuna.
Huh huh...Mitenköhän vakavasti mies haluaa kanssasi olla, jos se ei tee mitään sinun eteesi, että tulee hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen korkokenkäkuva tuntuu flirttailulta. Flunssalääkkeen kiikutus taas ehkä vielä ymmärrettävissä siten, että naisen pitää kuitenkin pystyä huolehtimaan lapsistakin kipeänä. Jos hänellä ei ole ketään muuta auttajaa niin hankalaa se on yksin lähteä apteekkiin kipeänä lasten kanssa. Se on silloin lastenkin etu jos mies auttaa heidän äitiänsä tuomalla lääkettä.
Jokatapauksessa kyllä tuo heidän suhteensa aika läheiseltä vaikuttaa, ja parempi erota jos sellainen häiritsee. Lisäksi jos suhde ei etene mihinkään, niin miksi jatkaa. Olet nuori ja jos haluat joskus oman perheen, niin parempi katsella muita (lapsettomia) miehiä.
Haloo, flunssalääkettä? Saman asian ajaa kuuma tee ja hunaja. Ihan pelkkää miehen pompottamista ja tyhmä ukko juoksee kuin pässi narussa.
Laitoin miehelle sen viestin, niin tulipa taas ihmeellinen ja tosi paljon minua arvostava viesti.
Ei kerkeä nyt miettimään suhdehömppää, koska ei ole kuulemma ongelmaa.
Ja hoitaa asian. Eli ei varmaankaan sano sille yhtään mitään.
Ap
Ap hyvä, lähde suhteesta, tuo kuulostaa tosi kummalliselta. Sana hyväksikäyttö tulee mieleen. Olemassaolosi miehen elämässä on hänelle kivaa, mutta lapset ja ex ovat hänelle tärkeämpiä kuin sinä. Siihen, mitä mies puhuu, ei kannataa luottaa - tottakai hän sanoo sen, mitä haluat kuulla. Miehen toiminta on se ratkaiseva asia, se kertoo keskeiset asiat, ja sitä sinun taytyy tarkkailla ja tulkita. Tulee paha mieli puolestasi.
Ei ole ongelmaa jos menee exän pillinmukaan? :D
Joo, luulen kanssa että ei sano yhtään mitään ex-rouvalle, vaan kaikki jatkuu samalla tavalla.
Perseestä toi mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin miehelle sen viestin, niin tulipa taas ihmeellinen ja tosi paljon minua arvostava viesti.
Ei kerkeä nyt miettimään suhdehömppää, koska ei ole kuulemma ongelmaa.
Ja hoitaa asian. Eli ei varmaankaan sano sille yhtään mitään.
Ap
VAKAVA ongelma ihmissuhteessa, jos toisen tunteet ohitetaan... Ei varmaankaan koske pelkästään tätä tilannetta?
No huh huh!! En katselisi tollaista meininkiä yhtään
Löytyy täältä parempiakin ihmisiä, kuin mies, joka ei ymmärrä ongelmaa sinun kannaltasi.
Mulla on kaksi ex-vaimoa. Se ensimmäinen ja täys paska tapaus, ja sitten se toinen, jota muistelee hyvällä.
Ensimmäinen oli kunnon narsisti, joka teki kaiken vain hankaloittaakseen elämääni. Valitti aivan kaikesta, jopa siitä jos ei ollut mitään mistä valittaa. Sitten se mustasukkaisuus. Hän oli mustasukkainen jostain satojen kilometrien päässä asuvista naisista, joista tiesin, mutten ollut heitä koskaan edes nähnyt. Kaikki mun ystävät, kaverit, sukulaiset ym. haukkui. Mikään ei ollut ikinä hyvä, aina oli jostain jotain urputtamista. Prinsessa syndrooma, draamakuningatar, narsistinen persoonallisuushäiriö ym. sairaudet yhessä ja samassa päässä, niin ei siinä pääse hyvät vahingossakaan heilumaan, ei missään olosuhteissa. Lopuksi teki tosi paskan tempun ja jätti. Ikinä ei selittänyt syytä eroon.
Sitten minä olin siinä se, jonka kanssa ei voida olla missään tekemisissä. Oli jo katsonut uuden miehenkin tilalle, jonka kanssa alkoi olee minuutti sen jälkeen, kun oli minut jättänyt. Kaiken oli etukäteen suunnitellut, miten saa tehtyä elämästäni helvettiä. Kaikenlaista outoa ongelmaa alkoi tulla heti, kun aloin seurustella hänen kanssa. Moni juttu selvinnyt jälkeenpäin valheeksi, mitä hän mulle aikoinaan puhui. Pelkkää teatteria oli kaikki. Eiköhän se mene niin päin, että hän on se, jonka kanssa ei voi olla missään tekemisissä. Mutta kun minun vikaahan ne on kaikki maailman sodatkin, jos siltä hullulta exältä kysytään. 😂
Ne panee keskenään. Jätä se sika...