Miesystävän ex vaimo...

Vierailija

Mikä on teidän mielestä kohtuullista yhteydenpitoa miehen ja ex vaimon välillä, kun on lapsia? 

Ymmärrän toki, että harrastuksiin vieminen yms. Viestittelevät niistä.. 

Ex vaimo laittelee siis jatkuvalla mitalla viestejä. Tänään huomasin, kun siivosin ja mies oli suihkussa, että hänelle tuli viesti exältä. ( Kuva korkokengistä mitkä oli ostanut itselleen) 

Mies tekee muutenkin kaikki mitä exä pyytää

Sivut

Kommentit (78)

chinchi

Ööh... ei kai yleinen mielipide määrittele "kohtuullista yhteydenpitoa" tässä tapauksessa - vaan miehesi? 

Vai ajatteletko, että miehesi tahto ja mielipide koskien omia ihmissuhteitaan on vähäpätöisempi kuin se, mitä vastauksia saat täällä? :DDD

Vai luuletko kenties, että on olemassa jokin säännöstö, mikä estää pitämästä tiettyä määrää yhteyttä perheenjäseneen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ööh... ei kai yleinen mielipide määrittele "kohtuullista yhteydenpitoa" tässä tapauksessa - vaan miehesi? 

Vai ajatteletko, että miehesi tahto ja mielipide koskien omia ihmissuhteitaan on vähäpätöisempi kuin se, mitä vastauksia saat täällä? :DDD

Vai luuletko kenties, että on olemassa jokin säännöstö, mikä estää pitämästä tiettyä määrää yhteyttä perheenjäseneen?

onko ex-puoliso perheenjäsen???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Uusperhe-helvetti. Welcome! Nyt vaan sitä yhteistä rakkauden hedelmää pukkaamaan. Onnee vaan valitsemallesi uralle.

Aivan. En todellakaan suosittele.
Nimimerkillä: hermot loppu

Vierailija

Me viestitellään exän kanssa lasten asioissa lähes päivittäin. Voidaan myös vaihtaa kuulumisia muuten vaan. Exä vaihtaa mulle talvirenkaat, mä korjaan exän rikkinäiset vaatteet...

Exällä on uusi suhde, samoin mulla. Kumpikaan ei haikaile toisen perään. Mutta kyllä exä on aina mun ajatuksissa "perheenjäsen". Tärkeä ja rakas. Mun lasteni ainoa isä, ensirakkauteni. Puolisoni monta hyvää vuotta. Kasvettiin aikuisiksi yhdessä. Vaikka meidän parisuhde ei onnistunut, ei se noita asioita muuta.

chinchi

Hahhahhah... Niin että, lapsienne vanhempi ei olisi enää perheenjäsen eron jälkeen? :)

Mitäs, saakos lapsi sanoa vielä "isä" tai "äiti"?

Erossa loppuu parisuhde. Ei perheenjäsenyys.

...Vai loppuukos se vanhemmuus tosiaan samalla?  Olen kuullut sellaisistakin tapauksista kyllä, mutta eikös se ole aika rikollista...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hahhahhah... Niin että, lapsienne vanhempi ei olisi enää perheenjäsen eron jälkeen? :)

Mitäs, saakos lapsi sanoa vielä "isä" tai "äiti"?

Erossa loppuu parisuhde. Ei perheenjäsenyys.

...Vai loppuukos se vanhemmuus tosiaan samalla?  Olen kuullut sellaisistakin tapauksista kyllä, mutta eikös se ole aika rikollista...

no ei ainakaan minun ex-mieheni ole minulle perheenjäsen. Lapsille sitä toki on ja tottakai lapset kutsuvat isää isäksi. Ihan hyvissä väleissä olemme, yhteydenpito koskee lähinnä lapsia, mutta luulenpa, ettei ex myöskään koe minua perheenjäsenekseen. Minusta se oli loukkaus hänen nykyistä kohtaan.

Vierailija

No kohtuullista ei varmaan ole se, ettei pidä mitään yhteyttä, vaikka lapset yhdessä. Ei pidä edes lapsiin yhteyttä. Tässä toinen ääripää. Mutta hyvä varmaan niin - suojelee mietä kaikkia itseltään. Väkivaltaa, mustasukkaisuutta yms. Uusi nainen ei varmaan tule koskaan kokemaan samaa, koska on sen verta vanhempi ja ruma. Mies varmaan tarkoituksella otti semmosen, ettei oo syytä olla mustis tai muuta?

Vierailija

Mun exä on kyllä mun perheenjäsen, koska on mun lasteni isä.

Ja nykyisen puolisoni exä on minusta myöskin eräänlainen perheenjäsen, koska on mun mieheni lasten äiti ja lastenlasten isoäiti.

Ja ex-miehen nykyinen puoliso on tavallaan joteskin hänkin perhettä, koska aika lailla tässä on yhteisiä pippaloita, esim. ex-puolisoni sukuun liittyen.

Muta kai me ollaan jotenkin poikkeuksellisen joviaalia porukkaa. Joulupöydässäkin istuu mitä monimuotosimpia perhekoostumuksia... Mutta pääasia kai on että itte viihdytään.

Vierailija

Uusperhehelvetti sopii erittäin harvoille. Jos tuollaiset jutut mietityttävät nyt, en suosittele jatkamaan ollenkaan. Mullekin sanottiin noin kun mieheni tapasin, mutta kukapa sitä nyt järjen ääntä kuuntelisi...Vasta nyt tosi tosi monta vuotta myöhemmin kun miehen tyttö täytti 18 ja muutti pois meiltä kotoa alan pystyä taas hengittämään rauhassa. Ei enää toisten ihmisten päin vittua kasvattamaa kakaraa mun taloon kiitos ikinä. Mieheni oli myös alkuun erittäin tiiviissä tekemisissä exänsä kanssa, mikä ei myöskään ollut omiaan auttamaan sopeutumisessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat