Kallein omistamasi vaate/asuste?
Mikä on siis kallein omistamasi vaate/asuste/kengät? Kerro paljonko maksanut ja mikä tuote ja merkki kyseessä :P
Kommentit (76)
Halpahallin toppatakki 30E tarjouksessa.
Didriksons talvitakki. Ehkä noin 270e ?
Moclerin untuvatakki 1000 e
Mulberryn laukku 1200 e
Primebootsin kengät 420 e
Omegan kello, 6500€. Pari Pradan ja Vuittonin laukkua 1000€+ kappale. Hääpuku 3000€. Vihkisormus 5000€+. Eli kello on kallein vaikka sormuksen olisin halunnut kalliimpana pitää koko elämäni :/.
Zizzistä ostamani musta perusmekko, noin 100e kieppeillä. Tosin ollut hintansa väärti, kun yhä hyvä ja ollut varmaan 10 kemuissa päällä. Koruista vihkisormus n 800e, onkin ainoa aito koru kihlasormuksen lisäksi. Harvoin tulee niitäkään käytettyä.
Canada Goosen takki 900€ ja Korsin laukku 475€.
Apua, ehkä äidiltä peritty timanttisormus. Toiseksi tulee vihkisormus. Molemmat usean sadan arvoisia, ensimmäinen ehkä jopa 1000e. Muuta kallista ei tule mieleen. Lumin laukun ostin outletista, ovh jotain 200e, mutta maksoin vajaan kolmanneksen hinnasta. Jotain lahjaksi saatuja Kalevala-koruja saattaa olla myös yli sadan euron arvoisia. Olen tosi pihi, ja ostan kaiken alesta/kirppareilta.
Kalevala Koru, juhlamalli. Arvo n. 2000€.
Kallein yksittäinen vaateostokseni on hääpukuni, joka maksoi 4500 markkaa.
Muuten en erityisen kalliita ole ostellut. Ehkä parinsadan euron nahkasaappaat on seuraavaksi kallein, tai about samaa hintaluokkaa ollut talvitakki. Joita kumpiakin olen käyttänyt jo yli viisi vuotta.
Yllättävän "edullisia" vaatteita mammoilla. Siis onhan 400€ kova raha, mutta tuntuu että korut ja laukutkin ihan satasten luokkaa. Joku 100€ pusero on itselleni aika normaali hankinta, 300€ takista on myös ok hinta. En osaa sanoa arvokkaimpia, mutta esimerkiksi mulla on arkisinkin Tillanderin helmet/kultainen kalevala koru kaulassa. Kummatkin varmaam tonnin pintaan. Sormuksetkin muutaman tonnin kappale, kello on n. kymppitonnin omega.
Olen ihan normaalituloinen, palkka n.2500€ brutto.
Aika jännä, mutta ihmiset tietysti arvostavat eri asioita.
Mittatilauksena teetetty mp-nahkapuku joka maksoi 3400€ Tosin siihen tulee talven aikana pari parannusta jotka nostavat hintaa ehkä 4000€n
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän "edullisia" vaatteita mammoilla. Siis onhan 400€ kova raha, mutta tuntuu että korut ja laukutkin ihan satasten luokkaa. Joku 100€ pusero on itselleni aika normaali hankinta, 300€ takista on myös ok hinta. En osaa sanoa arvokkaimpia, mutta esimerkiksi mulla on arkisinkin Tillanderin helmet/kultainen kalevala koru kaulassa. Kummatkin varmaam tonnin pintaan. Sormuksetkin muutaman tonnin kappale, kello on n. kymppitonnin omega.
Olen ihan normaalituloinen, palkka n.2500€ brutto.
Aika jännä, mutta ihmiset tietysti arvostavat eri asioita.
Oletko siis ostanut korusi ja kellosi itse, noilla tuloilla? Varmasti upeita.
Aika harvoin kyllä näkyy oikeassa elämässäkään mitään kymppitonnin kelloja vaikka satun työskentelemään hyvin varakkaiden ihmisten parissa.
Mulla on yli 6000€ Omega ja miehelläni saman hintainen Rolexi. Voi tuntua hirveältä tuhlaukselta pistää 12000€ ranteisiin, mutta noi on ostettu siinä mielessä että kestää läpi elämän. Ostettiin juhlistamaan kun kumpikin saatiin vakaat työpaikat. Noilla on siis symbolistakin arvoa eikä vain pröystäilyä. Eikä nuo hinnat pahoilta tuntuneet kun vertaa siihen, että meillä ei ole koskaan ollut autoa, ja autoilijoilta menee vastaavat rahat palaen pois 5-10 vuodessa. Ellei nopeamminkin.
Fjällrävenin talvitakki, n.450 euroa. Laskin valuuttakurssin kaupassa päin honkia, olisi takki jäänyt kauppaan jos olisin tajunnut muten kallis se oli.