Vakituinen seksikumppani ei noudattanut sm-seksissä sääntöjä
Meillä on selkeä sopimus siitä mitkä asiat on ok ja mitkä ei. Turvasana ja käsimerkki käytössä. Nyt hän kuitenkaan eilen oli tuonut oman anaalitapin mukana, paljon isomman mikä meillä on käytössä. Olin käsiraudoilla mahallani kiinni eli en voinut muuta kuin huutaa kun hän laittoi sen. Sanoi että minun on jo aika tottua isompaan. '
No en tietenkään paniikissa kyennyt rentouttamaan sulkijaa ja voin sanoa että sattui ihan helvetisti. Ehkä joku 15 min jouduin sitä pitämään ennenkun otti pois ja irroitti minut. Lähdin heti omaan kotiin ja nyt aamulla kun heräsin niin sänky veressä. Käveleminen sattuu.
En ole vastannut hänen puheluihinsa mutta luulisi tyhmemmänkin tajuavan ettei seksi enää tule kysymykseen!
Kommentit (30)
Olemme sekstailleet 2-3 kertaa kuukaudessa puolen vuoden ajan. En unohtanut turvasanaa mutta kun sitä paniikissa hoin niin mies sanoi vain "tuo ei nyt auta"
Uskokaa jos haluatte, ei ole minulta pois. Poliisi tuskin uskoisi kun saisi kuulla millaista seksiä yleensäkin harrastamme.
ap
Itse en jatkaisi tuollaista suhdetta. Kun turvasanaan ei voi luottaa, tyyppi ei ole riskien arvoinen.
No hyi helvetti. Tiedän miltä tuntuu, kun väkisin ilman rentoutusta työnnetään anaaliin jotain. Sattuu helvetisti! On kyllä harvinaisen tyhmä mies tai sairas.
En jatkaisi suhdetta. Mitä virkaa turvasanalla on, jos se ei aina toimi?Et voi enää luottaa tuohon mieheen. Hän tottelee turvasanaa vain jos se sattuu häntä huvittamaan.
Hurraa vauvat ja Suomi.
Suomi keskustelee vapautuneesti asiasta kuin asiasta. Mites ois turvaistuin. Puhutaanko autoista😣?
Hyi, alkoi ällöttää. Itsekin harrastan miehen kanssa välillä rajumpaa seksiä ja luotto toiseen on sataprosenttinen, olisi todella järkyttävää jos hän tekisi jotain samantyyppistä.
Ethän enää tapaa miestä, kertoo paljon ihmisestä, joka ei kunnioita toisen itsemääräämisoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helvetin pervo tuommoisia ees harrastaa
_0/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mä olen tyhmä, mutta miksi just Porvoo?
Tällä palstalla huudellaan Porvoota silloin kun epäillään aloittajan olevan trolli.
Paitsi silloin, kun herjataan putintrolliksi mennään vielä pidemmälle itään. Mutta tappimies ei tainnut olla mamu.
Kato Porvoo on täällä yleinen turvasana sitä vastaan ettei joudu henkisesti raiskatuksi.