Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensi joulun aion viettää yksin

Vierailija

Vaimo haluaa käydä sukulaisissa jouluna, mutta minä en enää jaksa sellaista. Jään mieluummin yksin kotiin, käyn saunassa, katson elokuvia ja juon totia. Kukaan ei vaivaa minua, enkä minä vaivaa ketään. Eikös se rauha ja hiljaisuus ollut sitä paitsi joulun teema?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua mennä sukuloimaan?

No johan ap kertoi sen aloituksessaan. Hän ei JAKSA. Haluaa viettää rauhallisen joulun ja erilasien joulun. Siihen jokaisella on oikeus.

Vierailija

Pari joulua olen yksinäni viettänyt ja voin kertoa, että ihan virkistävää. Nyt on taas mukavampi mennä halutessaan viettämään sukujoulua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi et halua mennä sukuloimaan?

Se on hyvin rasittavaa etenkin joulun aikaan. Sukulaiset tykkäävät höseltää ja ilkamoida, tehdä numeron jouluperinteistä ja valvoa, että kaikki menee joulukäsikirjoituksen mukaan. Joulua edeltävä työrupeama on aina hyvin tiivis, ja sen jälkeen kaipaa rentoutumista, ei sukulaisten seuraa. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä leffoja meinasit katsoa?

En tiedä. Jokin hyvänmielen leffatrilogia voisi olla hyvä. Vaikka Robocopit. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä vaimosi on asiasta?

En ole kysynyt. Mutta koska avioliitossa haluaa toiselle hyvää, olettaisin järjestelyn sopivan hänelle mainiosti. Ei ole ainakaan mitään syytä, miksei se sopisi. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Jokin hyvänmielen leffatrilogia voisi olla hyvä. Vaikka Robocopit. -ap

Kuka alapeukutti Robocopeja!? -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka alapeukutti Robocopeja!? -ap

:D

Vierailija

Mulla oli yks joulu "mahatauti". Muu perhe lähti evakkoon anoppilaan ja minä jäin nauttimaan hiljaiseloa kolmeksi päiväksi. Olipa virkistävää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat