Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi joulun aion viettää yksin

Vierailija
01.11.2015 |

Vaimo haluaa käydä sukulaisissa jouluna, mutta minä en enää jaksa sellaista. Jään mieluummin yksin kotiin, käyn saunassa, katson elokuvia ja juon totia. Kukaan ei vaivaa minua, enkä minä vaivaa ketään. Eikös se rauha ja hiljaisuus ollut sitä paitsi joulun teema?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee mukava joulu

Vierailija
2/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tulee mukava joulu

Eipä jää ainakaan seurasta kiinni. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua mennä sukuloimaan?

Vierailija
4/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan ap kertoi sen aloituksessaan. Hän ei JAKSA. Haluaa viettää rauhallisen joulun ja erilasien joulun. Siihen jokaisella on oikeus.

Vierailija
5/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari joulua olen yksinäni viettänyt ja voin kertoa, että ihan virkistävää. Nyt on taas mukavampi mennä halutessaan viettämään sukujoulua.

Vierailija
6/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvin rasittavaa etenkin joulun aikaan. Sukulaiset tykkäävät höseltää ja ilkamoida, tehdä numeron jouluperinteistä ja valvoa, että kaikki menee joulukäsikirjoituksen mukaan. Joulua edeltävä työrupeama on aina hyvin tiivis, ja sen jälkeen kaipaa rentoutumista, ei sukulaisten seuraa. -ap

Vierailija
7/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä leffoja meinasit katsoa?

Vierailija
8/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Jokin hyvänmielen leffatrilogia voisi olla hyvä. Vaikka Robocopit. -ap

Vierailija
9/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä vaimosi on asiasta?

Vierailija
10/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä vaimosi on asiasta?

En ole kysynyt. Mutta koska avioliitossa haluaa toiselle hyvää, olettaisin järjestelyn sopivan hänelle mainiosti. Ei ole ainakaan mitään syytä, miksei se sopisi. -ap

Vierailija
11/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Jokin hyvänmielen leffatrilogia voisi olla hyvä. Vaikka Robocopit. -ap

Kuka alapeukutti Robocopeja!? -ap

Vierailija
12/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka alapeukutti Robocopeja!? -ap

:D

Vierailija
13/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks joulu "mahatauti". Muu perhe lähti evakkoon anoppilaan ja minä jäin nauttimaan hiljaiseloa kolmeksi päiväksi. Olipa virkistävää.

Vierailija
14/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Ap. Itse tykkään viettää joulua yksin ja nakuna. On se itseasiassa todella rentouttavaa.

Vierailija
15/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle jouluelokuvaksi Schwarzeneggerin Jingle All The Way eli Isäni on Turbomies.

Vierailija
16/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myönteisestä palautteesta. Nyt kun mietin tätä suunnitelmaa, vakuutun siitä koko ajan enemmän ja enemmän. Ehkä kerrankin odotan joulua innolla! -ap

Vierailija
17/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sinulle jouluelokuvaksi Schwarzeneggerin Jingle All The Way eli Isäni on Turbomies.

Teilläpä kultivoitunut filmimaku. -ap

Vierailija
18/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaivaa minua, enkä minä vaivaa ketään. Eikös se rauha ja hiljaisuus ollut sitä paitsi joulun teema?

Joo, mutta sen lisäksi joulun teema on varmasti "Joulun Lapsen" rakkaus niin sinua kuin jokaista ihmistä kohtaan :) Ehkä se on jotakin enemmän kuin sellainen joulu, jonka rakennamme pelkästään omin voimin: ohessa lisää rakkaudesta, joka on ollut totta jokaista kohtaan ihan elämän alusta asti

Vierailija
19/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaivaa minua, enkä minä vaivaa ketään. Eikös se rauha ja hiljaisuus ollut sitä paitsi joulun teema?

Joo, mutta sen lisäksi joulun teema on varmasti "Joulun Lapsen" rakkaus niin sinua kuin jokaista ihmistä kohtaan :) Ehkä se on jotakin enemmän kuin sellainen joulu, jonka rakennamme pelkästään omin voimin: ohessa lisää rakkaudesta, joka on ollut totta jokaista kohtaan ihan elämän alusta asti

Ei uskistelua tähän ketjuun, kiitos. -ap

Vierailija
20/25 |
01.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Ron Swansonin synttäreiltä. Onko Parks & Rec tuttu, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme