Kaipaisin unelle selitystä!

Vierailija

Näin siis unen jossa liityin johonkin vapaaehtoiseen etsintäpartioon. joku ihminen oli kadonnut ja etsittiin sitä tästä aika meidän lähialueelta. Tämä henkilö ei ollut mulle tuttu vaan joku 43v Sanni-niminen nainen. Moni mun sukulaisenikin sekä kavereita oli etsimässä kyseistä naista. Jossain vaiheessa ärsyynnyin kun tunsin että muut eivät etsi tosissaan vaan seisoskelivat vain rupattelemassa. Mulla tuntui olevan ihan todellinen hätä tän naisen puolesta. Mistä tällainen kertoo? Ja en nyt tarvitse kuulla että unet ei kerro mistään ja olen hölmö kun uskon mitään tällaisia. Vastauksia nyt muilta unien merkityksiin uskovilta kiitos :)

Kommentit (8)

Vierailija

Olet kadottanut itsesi. Tuo Sanni on sinun uniminäsi. Olet myös huomannut että muut ihmiset eivät auta sinua itsesi löytämisessä, vaan sinun tulisi itse löytää itsesi. Tämä aiheuttaa sinulle turhautumista, koska olet koko elämäsi luottanut muihin ihmisiin ja auktoriteettiin, joka johdattaa sinua oikealla tielle, mutta nyt alitajuntasi kertoo, että sinun tulisi ottaa itse vastuu omasta elämästäsi.

Vierailija

Unet ovat alitajunnan työstämistä ja pulpahteluja. Vain sinä itse voit tulkita oman unesi, koska tiedät oman ikäsi, tilanteesi, mitä Sanni-nimi ja kyseinen ikä sinulle henkilökohtaisesti merkitsevät.

Luultavasti olet lukenut uutisia kadonneen Nelan etsinnöistä. Oletko ehkä itse omasta mielestäsi myös jollain lailla hukassa?

Vierailija

Yrität tukahduttaa homoseksuaalisia taipumuksiasi. Olet ihastunut johonkin Sanniin tai voi olla joku muu S-kirjaimella alkava (Satu, Sari, Susanna jne.).

T: Freud

Vierailija

Itse olen siis 21v jolla opinnot kesken, tai siis uuteen kouluun pitäisi hakea ensi syksyksi. Tulevaisuus aika sumuinen tällähetkellä ja stressaa jonkun verran kun kouluun pääsy ei ole ollenkaan varma, joten ehkä tuo teidän antama selitys voisi olla ihan järkeenkäypä. En osaa yhtään selittää mistä Sanni tai tuo ikä 43 voi tulla. Sannia tietysti olen syksyn mittaa nähnyt Vain Elmää:ssä mutta hän on ainut Sanni jonka tiedän enkä nyt ole mitenkään kovin kiinnostunut ollut hänestä. 43v ei soita kelloja ollenkaan.

-ap

Vierailija

Se on enneuni. Kun olet 43-vuotias olet muuttanut nimesi Sanniksi (ehkä pakoillaksesi poliisia?) ja katoat metsään (jossa ehkä pakoilit poliisia)? Voisiko olla että ala jota nyt opiskelet ei ole kovin kannattava taloudellisesti ja päädyt rikollisille poluille ja tämä selittäisi tulevat ongelmasi virkavallan kanssa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat