auttakee rintaliiviasiaa :D

Vierailija

Eli mun 70B rintsikat on nyt jääny ympärysmitalta pieniks kun raskaana oon, mutta kuppi on kyllä sopivan kokoinen, eli mikähän ois seuraava koko mitä ostaa? Mahdollisuutta mihkään kauppaan ei oo lähtee kokeilee, ni pitäs tilata . Vanhoja 75a liivejä mulla on, mutta se kuppi on aivan liian pieni, ja taas 80C liivit on kupeista himpun liian isot, ja ympäryskin hieman. Pelottaa vaan toi 75B koko jos siinä onkin oikeasti överi-isot kupit :D Olen niin pulassa.. Imetysliivitkin joita tilasin niin puristaa tissien alta aivan järkyttävästi eikä ainakaan mun miniriippareille anna yhtään tukea..

Kommentit (4)

Vierailija

Sinuna tilaisin netistä ns. jatkopaloja, joilla voi rintaliivien ympärystä suurentaa:

http://www.lindex.com/fi/6649819/rintaliivien%20lisäosa/

Itse en lähtisi liivejä tilailemaan summassa vaan käyttäisin noita jatkopaloja niin kauan, kunnes on mahdollisuus lähteä liikkeeseen sovittamaan liivejä (kai nyt esim. kuukauden parin sisällä on edes joku mahdollisuus käydä kaupoilla?).

Tietysti aina on mahdollista tilata netistä esim. Zalandolta tai muusta postikuluttomasta/ilmaista palautusta tarjoavasta paikasta nippu eri kokoisia liivejä ja sovitella kotona ja palauttaa kaikki väärän kokoiset. Omat kokemukset nettikaupoista on surkeat alusvaatteiden osalta - koot eri valmistajien välillä heittelevät niin paljon, että ellei ole ns. vakio merkkiä jonka koot tietää, on lähes aina tullut tilattua väärä koko/malli.

Vierailija

Jatkopaloja mulla on, mutta niiden kanssa olkaimet "siirtyy" ikävästi oikealta kohdalta liikaa tonne lapaluiden ulkoreunoille. :/ Täytyy rohkaistua ja kokeilla niitä 75b liivejä :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat