Robinin k-18 keikkako oli näin ankea?

Vierailija

www.rumba.fi/live/livearvio-robin-kovan-paikan-edessa-miten-aikuinen-yle...

Yleisö viihtyi muuten, mutta kriitikko ei. Varmasti on ihan oikeitakin pointteja, mutta paikka ei tainnut olla ihan oikea kohderyhmään kuulumattomalle kriitikolle, joka tuntui lähteneen keikalle jo valmiiksi vähintään puolivihaajan asenteella.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Nää on toki kuin ihan kenen tahansa ykstyishenkilön mielipiteitä. Toinen rumban kriitokkahan ylisti robinia ja tämän uusinta levyä, kun tämä "keikkalija" jo valmiiksi haukkui sen :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nää on toki kuin ihan kenen tahansa ykstyishenkilön mielipiteitä. Toinen rumban kriitokkahan ylisti robinia ja tämän uusinta levyä, kun tämä "keikkalija" jo valmiiksi haukkui sen :D

Tulipahan typoja :D

Vierailija

Voiko 17-vuotiaalta koko nuoruutensa haipissa eläneeltä artistilta odottaa vielä mitään syvällisempiä aatteita biisien takana ja pitkiä välipuheita. Pohtimisen aika tulee pikkuhiljaa aikuistumisen ja elämänkokemuksen kautta tai viimeistään sitten kun ensimmäinen "haippiaalto" alkaa laskea. Mutta Robinin oon niin monta kertaa livenä nähnyt, että tuosta karisman puuttumisesta en vois olla enempää eri mieltä kriitikon kanssa.

Vierailija

Jokaisella mielipiteensä. Mutta Robinissa ja hänen jutussaan on niin paljon positiivisuutta ja esimerkillisyyttä sekä koko homma on rakennettu melkoisen hyvällä maulla, joten aika epäuskoista lukea tekstiä, joka kuulostaa kuin Robin ensimmäisten "bilekeikkojensa" kanssa olisi jotain lähes yhteiskuntaa rappeuttavaa maailmanlopun meininkiä :D Jotenkin aika katkeraa tekstiä.

Vierailija

Tuttava tuolla uteliAisuudesta oli, ja kehui maasta taivaisiin. Ei kuulemma ole hetkeen niin energistä, täynnä hyvää fiilistä olevaa ja iloista keikkaa nähnyt, koko yleisö kuulemma tanssi ja pomppi mukana, ja kaikkiaan tosi onnistunut keikka.

Vierailija

No tämän kriitikon ennakko-odotuksetkin taisivat olla jo melko negatiiviset. Ehkä häntä myös harmitti kun muut viihtyivät paremmin kuin olisi toivonut.

Vierailija

Ihan kuin tuollainen tilaisuus olisikin voinut olla joku syvällisempikin tapahtuma. 17-vuotiaan artistin ensimmäinen k-18 "aivot narikkaan keikka" keskellä yötä täpötäynnä nuoria naisia olevassa The Circuksessa :D

Vierailija

Mun mielestä on muuten aika erikoista, että kyseinen kriitikko on saanut aikaan aika päinvastaisen arvion Antti Tuiskun keikasta tänä vuonna. Onhan Antti jo hieman enemmän elämää nähnyt artisti, joka on kokenut nousun, laskun ja nyt uuden itsevarman nousun, ja kaikki vaiheet varmasti näkyvät hänen presenssissään tänä päivänä. Mutta mä nään näissä molemmissa aika paljon samaa sinnikkyyttä, positiivisuutta ja energiaa, joten kummastelen hyvin paljon miten erilaisen näkemyksen kriitikko on heistä saanut.

http://www.rumba.fi/live/keikka-arvio-antti-tuiskun-tavastian-konsertti-...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on muuten aika erikoista, että kyseinen kriitikko on saanut aikaan aika päinvastaisen arvion Antti Tuiskun keikasta tänä vuonna. Onhan Antti jo hieman enemmän elämää nähnyt artisti, joka on kokenut nousun, laskun ja nyt uuden itsevarman nousun, ja kaikki vaiheet varmasti näkyvät hänen presenssissään tänä päivänä. Mutta mä nään näissä molemmissa aika paljon samaa sinnikkyyttä, positiivisuutta ja energiaa, joten kummastelen hyvin paljon miten erilaisen näkemyksen kriitikko on heistä saanut.

http://www.rumba.fi/live/keikka-arvio-antti-tuiskun-tavastian-konsertti-...

Hyvin mielenkiinnolla myös odotan minkälainen artisti Robin on esim. Antti Tuiskun iässä (jos nyt hommaa vielä jatkaa). Nythän hän on yhä nuorempi kuin Tuisku Idols-aikanaan. Mikä on oikeastaan ihan käsittämätöntä :D

Vierailija

Tuleekohan monilla oikeastikin fiilis, että Robin on aina tosi itsevarma ja supersosiaalinen, ja siten jotkut miehetkin näkee hänet jotenkin "uhkana". Lavallahan hän on tosi itsevarma, kuten on itsekin sanonut. Mutta muuten hänestä paistaa välillä jonkinlainen varauksellisuus ja ehkä pieni ujouskin. Näin voin sanoa, kun oon aika tarkkaan hänen tekemisiään seurannut. Tuntuu olevan myös aika itsekriittinen ja jonkin sortin perferktionistikin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

www.rumba.fi/live/livearvio-robin-kovan-paikan-edessa-miten-aikuinen-yle...

Yleisö viihtyi muuten, mutta kriitikko ei. Varmasti on ihan oikeitakin pointteja, mutta paikka ei tainnut olla ihan oikea kohderyhmään kuulumattomalle kriitikolle, joka tuntui lähteneen keikalle jo valmiiksi vähintään puolivihaajan asenteella.

Jos on jo valmiiksi jotain mieltä ja vastenmielisesti tulee paikalle lopputuloksen tietää jo etukäteen. Robinin keikalla äänet vaihteli eri paikoissa huomattavasti kun oli vähän eri paikoissa. Uskon että se johtuu siitä että jengi vaan lauloi niin kovaa mukana ettei tainnut talon PA vehkeissä riittänyt tehot. Minusta kuitenkin soundissa ei mitään vikaa . Muuten tämä sama kriitikko oli sama veijari joka arvosteli Cheekin kikan ja haukkui senkin pystyyn, kommentilla tämä ei ole musiikkia. Itse ainakin en kuullut keltään etteikö ilta olisi ollut onnistunut ja jengi ihan messissä.

Vierailija

Ei tuolla nyt missään nimessä ankeaa näyttänyt suurimmalla osalla olevan, joten siinä mielessä ikävää että ainoan julkisen keikka-arvion mihin oon törmännyt on kirjoittanut jupiseva kriitikko.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat