Miten, missä ja milloin miehenne juhlinut varpajaisia?

Vierailija

Synnytän pian esikoiseni ja mieheni kaverit olettavat että varpajaiset on HETI lapsen synnyttyä ja meidän kotona. En ole vielä viitsinyt pilata poikien iloa ja torpata ajatusta, sillä mun mielestä se ei ole oikein että mies lähtee heti juhlimaan, vaan esim. sitten kun ollaan kotiuduttu ja ollaan oltu muutama päivä ihan perheenä kotosalla totuttelemassa uuteen elämään. Lisäksi, tekisi mieli nauraa päin naamaa idealle että 20 miestä kokoontuisi meidän kotona ryyppäämisen merkeissä ennenkuin me tulemme vauvan kanssa kotiin. Olen sentään tässä viim. 2kk ollut kotona ja pitänyt kämpän ihan tiptop-kunnossa, että juu mekö saavuttais viinan ja tupakan hajuiseen kotiin synnäriltä.. Miehen kaveritkin pitäneet varpajaiset vasta viikko-kaks lapsen syntymästä ja ei kotonaan. Miten teidän miehenne ovat juhlistanut vauvan syntymää ja missä ja kuinka pian synnytyksestä?

Kommentit (6)

Vierailija

Työkaverini synnytti aikanaan ke, olisi päässyt synnäriltä pois pe mutta mies sanoi että "voi kuule, me juhlitaan tää vkl jätkien kanssa meillä, että pysy sää vaan siellä" ja tämä tuore äiti tosiaan joutui valehtelemaan synnärillä ettei uskalla/halua vielä kotiin että jos saisi olla vielä pari yötä. No he kyllä erosivat sitten, reilun 10v jälkeen..

Vierailija

2. eihän tässä ole mitään riidelty? Kysyin kokemuksia ja kerroin mitä mieheni KAVERIT ovat suunnitelleet. Eivät he meidän puolesta päätöksiä tee :)

Vierailija

Mies piti saunaillan kavereilleen kun olin vielä sairaalassa vauvan kanssa. Olin 4 päivää sairaalassa ja olisiko tuo saunailta sitten ollut toisena päivänä.

Vierailija

Ap jatkaa, ja siis enhän mä ole vielä sanonut miehelle juuta enkä jaata asiasta vaan antanut heidän poikaporukalla haaveilla ja suunnitella, koska eihän sitä voi edes tietää miten synnytys tulee sujumaan. Tällä palstalla on aina hyvä kun monelta käyttäjältä puuttuu se lukemisen ymmärtäminen ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat