Että voi Virtasen Mintulla olla vastenmielinen ilme!

Vierailija

Katsoin eilisen ketjun innoittamana hänen instagram kuviaan ja minun huomiotani eivät vienneet shoppailut talvenvaralle vaan edellinen kuva missä poseeraa harmaa pipo päässä.Että voikin ihmisellä olla vastenmielinen poseeraus!Aivan kun joku laupias samarialainen joka mietiskelee että mitäköhän hyvää olen tehnyt että musta on tullut näin upee?Tietysti kyllähän hän noissa kuvissa aina näyttää tuhatkertaa paremmalta kun tilannekuvissa missä ei tuntisi samaksi ihmiseksi mutta silti..

Kommentit (6)

Vierailija

Miksi Minttu Virtanen herättää valtavan määrän kateutta?

MInä olen pelkästään iloinen KImin puolesta, että hän on löytänyt rinnalleen naisen, joka jakaa innon urheiluun ja joka oli halukas perustamaan perheen.

Kävin nyt katsomassa tuon instagramin. Näin siellä iloisen oloisen naisen ja onnellisen oloisen pariskunnan sekä iloisen pikkumiehen. Tämä iloisuus ja onnellisuusko on se kateuden herättäjä? Vaiko se, että heillä ei ole rahahuolia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä iloisuus ja onnellisuusko on se kateuden herättäjä? Vaiko se, että heillä ei ole rahahuolia?

Nämä molemmat, ja tietysti kaunis ulkonäkö. Vähempikin vituttaa.

Vierailija

Varmasti herättää kateutta niissä heikkoitsetuntoisissa haahuilijoissa, jotka eivät todennäköisesti koskaan tule hyväksymään sitä tosiasiaa, että maine ja mammona eivät ole kaikkien ulottuvilla. Hyväksykää itsenne ja elämänne, niin ei tarvitse olla kateellinen kenekään kauneudesta ja rahoista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat