Ostakaa kakaroillenne karkkia ja laittakaa ulos leikkimään hassuissa vaatteissa.

Vierailija

Mutta ehdottomasti kieltäkää kerjääminen tuntemattomien ovilla! Kerjuu ja kotirauhan häirintä on kielletty tässä maassa.

Meillä kakarat hillui hassuissa vaatteissa ja veti karkkiöverit ja oli hauskaa. Kunnes alkoi pim pom-ralli ja piti alkaa selitellä tuntemattomille kakaroille ettei ole karkkia. Miten joku kehtaa päästää lapsensa kerjäämään? Eikö kerta vuodessa tätä hullutusta riitä?

Toistan: ostakaa itse lapsienne karkit, se ei ole minun tehtävä.

Kommentit (3)

Vierailija

No mä olen vähän samaa mieltä, en tosiaan tiennyt että meille tullaan iltamyöhällä pimpotteleen (ysin maissa tuli vikat), joka kerta sanottiin että ei olla varauduttu, tulkaa pääsiäisenä uudelleen.  Olisivat edes päivällä tulleet, nyt suorastaan vitutti kun jo muutenkin typerää että nykyään käydään sitten 2 kertaa vuodessa. Ja tästä ei saa edes "palkkaa".

Vierailija

Joo, kaksi kertaa vuodessa on jo liikaa, kerta riittää. On paljon helpompaa kaikille, kun vanhemmat ostaa karkit omille lapsilleen niin saavat "juhlia".

Ensi vuonna ei avata ovea, sammutetaan valot ja kökötetään hiljaa.

Vierailija

No ei tämä nyt ole ongelma. Meillä oli sattumalta joitakin minttukarkkeja ja hedelmäkarkkeja, jotka kyllä kelpasivat. Jos ei olisi ollut, olisimme sanoneet, että sorry vaan...

Enpähän itse syö nyt niitäkään sokeripommeja, joten hyväksi minulle :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat